شیوه اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تا کنون اکران‌های موفقی را در شهرهای بدون سینما تجربه کرده و این امکان را فراهم کرده است که بر اساس تقاضای مردمی، به شهرهای فاقد سینما برود.
کد خبر: ۳۶۹۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ - 12November 2019

شیوه اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینمابه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع که اکرانش از ۱۵ آبان در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است، هم‌زمان به وسیله سینما سیار در شهرهای بدون سینما نیز در حال اکران است.

این فیلم تا کنون ۴۰ اکران در نقاط مختلف کشور داشته است. علاقه‌مندان برای هماهنگی و اطلاع از جزئیات این اکران‌ها می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ تماس بگیرند و با ثبت درخواست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن این فیلم در آن شهر اکران شود.

فیلم «منطقه پرواز ممنوع» پیش از اکران رسمی فیلم توانست با پنج میلیون تومان فروش در شهر تالش، رکورد فروش فیلم‌ در این شهر را بشکند. پیشتر رکورد فروش فیلم در شهر تالش با «دو» و «یک و نیم میلیون» در اختیار «به وقت شام» و «هزارپا» بود. اکران‌ها در این شهر هنوز ادامه دارد.

این فیلم در شهرستان نهاوند نیز با بیش از یک هزار و ۵۰۰ مخاطب، توانست شش میلیون و ۳۹۲ هزار تومان بلیت‌فروشی کند. فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در ادامه اکران‌های مردمی خود در شهر نهاوند قرار است ۹ اکران دیگر در در کانون شهید باهنر و سالن اداره ارشاد این شهر داشته باشد.

تا کنون برای اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بیش از ۱۴۰ سانس اکران برنامه ریزی شده که تا امروز نزدیک به ۳۷ اکران آن انجام شده و مابقی هم بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت نژاد است و هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها