نقوی‌حسینی در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع‌ مقدس:

دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ است/ خبرگزاری دفاع مقدس وظیفه بزرگی بر عهده دارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ است که می‌تواند در تمام طول تاریخ دانشجو بپذیرد و آن‌ها را پرورش و آموزش بدهد تا این فرهنگ را حفظ کند.
کد خبر: ۳۶۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ - 13November 2019

دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که بسیاری از آرمان‌ها و نمادهای فرهنگی، اعتقادی و ارزشی ما، در این دوران به نمایش گذاشته شد.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ، نشر و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و نیز انطباق آن‌ها با شرایط فعلی، افزود: امروز هم ما در دوران دفاع مقدس و جبهه جنگ قرار داریم و در این راه شهید و جانباز می‌خواهیم و باید بسیجی میدان باشیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حسینی تأکید کرد: امروز نیازمند یک حرکت جدی فرهنگی و رسانه‌ای در جهت حفظ، نشر و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس هستیم که خبرگزاری دفاع مقدس عهده‌دار این وظیفه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ است که می‌تواند در تمام طول تاریخ دانشجو بپذیرد و آن‌ها را پرورش و آموزش بدهد تا این فرهنگ را حفظ کند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها