جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جنگ همچنان ادامه دارد/ جوانان باید گام‌های بلندی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بردارند

مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات با اشاره به جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران گفت: جوانان باید بدانند که جنگ همچنان ادامه دارد و دشمن این جنگ را به حوزه‌های دیگر کشانده است.
کد خبر: ۳۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۴ - 25November 2019

جنگ هنوز هم ادامه دارد/ جوانان باید گام‌های موثر و بلندی در راستای تحقق بیانیه گام دوم بردارند«عباس جعفری دولت‌آبادی» مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌‎پرس، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقش جوانان اظهار داشت: در دوران ستم‌شاهی، جوانان با توجه به زورگویی‌های رژیم طاغوت، تظاهرات کردند و با مقاومت و ایستادگی، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه‌های زیادی را برای نابودی انقلاب نوپای ما طراحی و از هر راهی برای انجام آن‌ها استفاده کردند، اما شکست خوردند.

جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه دشمنان با تحریک صدام جنگ علیه ایران را آغاز کردند، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، این جوانان بودند که شجاعانه و با بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی کردند و پیروزی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات با اشاره به جنگ‌‌های اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: جوانان باید بدانند که جنگ همچنان ادامه دارد و دشمن، این جنگ را به حوزه‌های دیگر کشانده است؛ لذا آن‌ها باید با داشتن بصیرت، خود را برای مقابله با حمله‌های دشمنان، آماده کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی نقش جوانان را تبیین کردند و جوانان باید در راستای تحقق اهدافی که در این بیانیه مطرح شده است، گام‌های مؤثر و بلندی بردارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار