گردآوری ۱۲ هزار عنوان کتاب قرآنی/ ۵۰ موضوع قرآنی در یک کتابخانه تخصصی

مدیر کتابخانه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی از گردآوری حدود ۱۲ هزار کتاب در ۵۰ موضوع تخصصی قرآنی برای استفاده پژوهشگران و طلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ - 13November 2019

گردآوری ۱۲ هزار عنوان کتاب قرآنی/ ۵۰ موضوع قرآنی در یک کتابخانه تخصصیبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن جوادی» معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و «نیکنام حسینی‌پور» دبیر هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های پایتخت کتاب در یزد از موسسه بین‌المللی چراغ فروزان هدایت اندیشه و کتابخانه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی شاهدی مدیر موسسه چراغ فروزان هدایت اندیشه با بیان اینکه در کتابخانه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حدود ۱۲ هزار کتاب وجود دارد، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد آثار موجود در این کتابخانه تخصصی با موضوع قرآن است.

وی ایده گردآوری این آثار را برگرفته از دغدغه شخصی و علاقه‌ای دانست که به قرآن دارد و تصریح کرد: علاقه من همواره به کتاب بوده و در سفرهای مختلفی که داشته‌ام به گردآوری آثار مربوط به قرآن پرداخته‌ام.

مدیر موسسه چراغ فروزان هدایت اندیشه افزود: ما برای گردآوری آثار این کتابخانه با موسسات و ناشران زیادی همکاری کرده‌ایم و در نهایت حدود آثاری با ۵۰ موضوع تخصصی قرآنی آماده شده است.

شاهدی از افتتاح بخش‌های امام حسین (ع) و آفریقا شناسی خبرداد و گفت: این کتابخانه یک محل تخصصی برای کارهای تحقیقی و پژوهشی برای دانشجویان و طلاب علوم دینی خواهد بود و ما آماده هرنوع خدمت‌رسانی را در این زمینه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار