نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

سپاه پاسداران با مدیریت جهادی و استشهادی پاسدار انقلاب اسلامی است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: سپاه در تاریخ حیات خود نشان داده ولایت‌مدار و ولایت‌پذیربوده و با مدیریت جهادی و استشهادی پاسدار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ - 13November 2019

سپاه ولایت‌مدار با مدیریت جهادی و استشهادی پاسدار انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران ظهر امروز در دیدار پایوران سپاه کربلا و اعضای ستاد چهلمین سال تأسیس هفته بسیج ضمن گرامی‌داشت هفته وحدت و تبریک میلاد باسعادت پیامبر اعظم (ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) و نیز گرامی‌داشت هفته مبارک بسیج، با خطاب قراردادن نمایندگان سپاه در این جلسه، اظهار داشت: برای حفاظت و حمایت از کیان انقلاب اسلامی باید همیشه آماده باشید؛ چرا که اگر صرفا انقلاب اسلامی ما در داخل کشور محصور و شما وظیفه‌تان محدود به داخل باشد، دیگر دشمنان دشمنی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تصریح براینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم دنیا است و نمی‌توان جلوی صدور فرهنگ انقلاب اسلامی را گرفت، اضافه کرد: وقتی درس آزادی، تمرین و تجربه آزادی را در کشور پیاده شد یقینا همه ملت‌های خواهان آزادی از آن الگو می‌گیرند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن از دست انقلاب اسلامی ناراحت و خشمگین است، خاطرنشان کرد: براساس ملاک‌های قرآنی، یکی از ملاک‌های ارزیابی جمع، گروه و یا لشکر و یا حتی یک فرد این است که چقدر دشمن از آن ناراحت است و چقدر فکر و کارکرد آن دشمن را به غیظ وادار می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به آیه ۲۹ سوره فتح (لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ ۗ.)، تاکید کرد:‌ به فرموده امام راحل که هر وقت دشمن از ما تعریف کند باید در خود شک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تصریح براینکه دیپلماسی، سیاست، جهاد و مدیریت ما باید دشمن را خشمگین کند، افزود: نباید دنبال تعریف و لبخند دشمن باشیم.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه انصافا دشمنان از سپاه به شدت ناراحت و خشمگین هستند و همین امر ما را امیدوار می‌کند، ادامه داد: ‌سپاه باید همین راه را در پیش بگیرد؛ لذا سپاه در همه امورات کارآمدی خود را نشان داد.

وی ادامه داد: سپاه در جنگ تحمیلی، تامین امنیت و توان دفاعی کشور، در حوزه اقتصاد با ساخت بزرگترین صنایع و فناوری‌ها که شرکت‌های دیگر به زمین گذاشت، سپاه توانسته است آن‌ها را به ثمر برساند برای نمونه پروژه خلیج فارس و همین اخیر مجتمع فولاد کرمان که رئیس جمهور آن را افتتاح کرد کار قرارگاه خاتم الانبیاء بود.

نمایند ولی فقیه استان مازندران درباره کارآمدی و موفقیت سپاه در حوزه‌های خدمت رسانی در بحران‌ها افزود: امروزه دشمن بخاطر همین کارآمدی‌ها از سپاه و بسیج ناراحت است.

 محمدی لائینی گفت: بخش لشکری کشور در حال رشد و پیشرفت است که باید بخش کشوری هم این گونه باشد که با مدیریت جهادی و مدیریت استشهادی با اتکا به درون و ولایت مداری این پیشرفت حاصل می‌شود.

امام جمعه ساری با اشاره به فرموده امام صادق (ع) که فرمودند اگر من هم یار و سرباز داشتم قیام می‌کردم اضافه کرد:‌ اگر شما جدا از ولایت باشید هیچ کدام کاری از پیش نمی‌توانید ببرید؛ که الحمدالله سپاه در تاریخ حیات خود نشان داده ولایت‌مدار و ولایت پذیربوده و با مدیریت جهادی و استشهادی پاسدار انقلاب اسلامی است.

آیت الله محمدی لائینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه کربلا و پاسداران حاضر در جلسه یادآور شد: در خدمت شما هستیم و باهم راه شهد را با قدرت و با کفایت ادامه می‌دهیم تا از آن مومنان خوشنود و دشمنان به غیظ و خشم دربیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار