در آستانه هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار مربیان حلقه‌های صالحین بسیج خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان

مربیان حلقه‌های صالحین بسیج خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند و به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
کد خبر: ۳۷۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 14November 2019

دیدار مربیان حلقه‌های صالحین بسیج خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استانبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مربیان حلقه‌های صالحین با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: همه‌ی برکت‌ها در پیروی از فرهنگ انسان ساز اسلام است که در تعلیمات اهل بیت(ع) و سمبل و رئیس مذهبش، امام جعفر صادق(ع) خلاصه می‌شود.

حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» افزود: آزمایش‌های آخرالزمانی، دنیا را فراگرفته و در این آزمایش‌ها هم ریزش‌های فراوان، و هم رویش‌های فراوانی وجود دارد و صراط مستقیمش، خط مشی صالحین است.
وی افزود: اگر شرایط اسلام را حفظ کنیم، ان شاء الله انقلاب اسلامی ایران به ظهور حضرت مهدی(عج) و پیروزی اسلام و ناکامی دشمنان خواهد انجامید.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان ما از روز اول، برای پایان این انقلاب زمان بندی می‌کردند و می‌گفتند که این انقلاب یک ماه، سه ماه و شش ماه دیگر نخواهد بود و اکنون نیز بعد از 40 سال، باز هم روزشماری می‌کنند.

عبادی تصریح کرد:‌ طرح‌های کودتا و فتنه‌ی دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شده است، بحث فتنه سال 78 و فتنه 88 مطرح نیست بلکه فتنه‌ی هر روز مطرح است و آنها طبق گفته‌ی خودشان همه گزینه‌ها را برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی ایران بر روی میز دارند.

وی گفت: فتنه‌ها نه تنها مضر نبودند بلکه مفید نیز بودند، زیرا همه اول ادعا می‌کنند و شعار می‌دهند اما بعدا شخصیت واقعیشان هویدا می‌شود؛ رویش‌ها و ریزش‌ها حکمت دارد و تا آنجا پیش می‌رود که جمعیتی به مانند یاران امام حسین (ع) پرورش پیدا کنند و در قیام مهدی صاحب‌الزمان (عج)، شایستگی حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز طرح گام دوم انقلاب این نوید را می دهد که شرایط باید بعد از همه‌ی کارشناسی ها، شعارها و شعورها، جنبه عملی پیدا کند و به سوی اهداف و آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم؛ امروز موانع خود به خود در حال کم رنگ شدن است و این یعنی اینکه زمان برداشتن گام دوم انقلاب فرا رسیده است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها