معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

ایران محور مقاومت است/ هرکس پرچم فلسطین را حمل کند پیروز می‌شود

شیخ نعیم قاسم گفت: فلسطین منشأ وحدت اسلامی و جزیی از محور توحید و مقاومت است و هرکس پرچم فلسطین را حمل کند پیروز می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ - 14November 2019

ایران محور مقاومت است/ هرکس پرچم فلسطین را حمل کند پیروز می‌شودبه گزارش خبرنگار بین الملل دفاع‌پرس، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به جنگ ۳۳روزه لبنان علیه رژیم صهیونیستی که نیرو‌های مقاومت در این جنگ به پیروزی تاریخی دست یافتند اظهار داشت: جایگاه مقاومت در این جنگ بسیار تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس به برکت ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و با موضوع فلسطین برگزار شده است، تصریح کرد: فلسطین منشأ وحدت اسلامی و جزیی از محور توحید و مقاومت است و هرکس پرچم فلسطین را حمل کند پیروز می‌شود، فلسطین جوهره پیروزی امت اسلامی در تمام زمان‌ها و نمونه جهاد و صبر است.

نعیم قاسم با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) گفت: قدس در رأس مسائل منطقه است؛ روز قدس یک روز جهانی است و تنها اختصاص به قدس ندارد؛ این روز، روز مواجهه ملت‌ها با ظلم آمریکا و دیگر ابر قدرت‌ها است. روز قدس روز احیای اسلام است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: تنها راه آزادی فلسطین مقاومت و وحدت است. ما توانسته ایم با وحدت خود، در برابر دشمنان مقاومت کرده و تا زمانی که اشغال گری موجود است، جوانان مقاومت نیز در میدان هستند و مناقین مایوس می‌شوند.

وی در ادامه افزود: ما قوی‌ترین افردا هستیم و با ایمان و افراد قدرتمند خود در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

نعیم قاسم درباره قدرت حزب الله در منطقه نیز خاطرنشان کرد: قدرت حزب الله در زمینه فرهنگ و تجهیزات و سایر امکانات توسعه پیدا کرده است. حزب الله جزیی از این ملت است و از آن‌ها در تحقق خواسته هایشان حمایت می‌کند و به زودی دشمنان فاسد را شکست خواهد داد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد: وحدت نقطه قدرت ماست و ما باید بدانیم چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

وی با تمجید از مواضع جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران محور مقاومت است و امام خامنه‌ای رهبری مقاومت و رهبری امت اسلامی را در دست دارند. جنگ این کشور جنگ ماست و صلح آن نیز صلح ماست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه باید گام‌هایی برای آزادی قدس انجام شود گفت: ما با وحدت خود می‌توانیم به زودی در برابر چالش‌ها پیروز شویم و باید دانست که نجات فلسطین از طریق سازمان ملل و ... امکان پذیر نیست بلکه با وحدت و حرکت جهادی این امر تحقق خواهد یافت.

نعیم قاسم با اشاره شهادت ابوالعطاء، از فرماندهان فلسطینی به همراه همسرش، گفت: در این جنایت، اروپا و آمریکا شریک بوده اند.

وی با تأکید بر حمایت از ملت مجاهد یمن که در مقابل رژیم سعودی ایستاده است، حمایت خود را از ملت سوریه و عراق و بحرین اعلام و تأکید کرد که ما برای نجات آن‌ها از چنگال حکومت ظالم ایستاده ایم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان تأکید کرد: تحریم اقتصادی نوعی اشغالگری است و ما در برابر همه‌ی اشکال اشغال ایستاده ایم. راه حل آن مقاومت نظامی و اقتصادی و فرهنگی است و تسلیم در برابر آن، به زیان همه خواهد بود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار