شیخ نعیم قاسم در گفت‌وگوی اختصاصی با دفاع‌پرس:

ترور «ابوالعطا» عزم مقاومت را برای مبارزه بیشتر کرد/ ایران پرچمدار «وحدت» امت اسلامی است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت اسلامی در غزه نمی‌تواند مقاومت را مجبور به عقب‌نشینی از مواضعش کند؛ این‌گونه ترور‌ها قدرت، عزم و اراده گروه‌های مقاومت اسلامی را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۳ - 16November 2019

ترور «بها ابوالعطا» عزم مقاومت را برای مبارزه بیشتر کرد/ ایران پرچمدار «وحدت» امت اسلامی استشیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دین از سیاست جدا نیست، اظهار داشت: دوره‌ای که می‌گفتند دین از سیاست جدا است، به پایان رسیده است و به هیچ عنوان نمی‌توان علمای دینی را سیاست جدا کرد؛ زیرا علمای دینی در مرکز سیاست قرار دارند.

وی گفت: همان‌طور که مشاهده می‌کنیم، حزب الله لبنان به عنوان یک گروه دینی و نظامی نمونه موفقی است که با حضور در سیاست چه در مجلس و چه در کابینه در راستای رفاه ملت، شکوفایی اقتصاد و آزادی وطن تلاش می‌کند.  

وی در ادامه با بیان اینکه لبنان و عراق این روزها شاهد اعتراضات مدنی هستند، گفت: بخشی از این اعتراضات نشانه وجود اختلافات سیاسی در این کشورهاست که باید به نفع ملت‌ حل شوند. 

شیخ نعیم قاسم در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نقش جمهوری اسلامی ایران را در ایجاد وحدت اسلامی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ پاسخ داد: ایران محور و رهبر وحدت اسلامی است؛ این کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرده است که به دنبال وحدت امت اسلامی است.  

وی با اشاره به هفته وحدت که ابتکار جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: هر جا سخن از وحدت امت اسلامی برده می‌شود، حتما نام این کشور به عنوان رهبر در راس قرار دارد.  

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پاسخ به این سوال دیگری مبنی بر اینکه ترور شهید «بها ابوالعطا» و سایر فرماندهان مقاومت توسط صهیونیست‌ها چه تاثیری در روند پیشرفت مقاومت اسلامی خواهد داشت، گفت: دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت اسلامی در غزه نمی‌تواند مقاومت را مجبور به عقب‌نشینی از مواضعش کند. بعد از ترور شهید بها ابوالعطا شاهد موشک‌باران تل‌آویو بودیم که این نشان‌دهنده استمرار عزم مقاومت اسلامی است و این‌گونه ترور‌ها قدرت، عزم و اراده گروه‌های مقاومت اسلامی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار