امام جمعه برازجان:

حضور مستمر در صحنه از خصوصیات یک بسیجی است

حجت الاسلام «حسن مصلح» گفت: خدا و تکلیف محوری، ولایت مداری، حق گرایی، ایثارگری، بصیرت دینی، دشمن و جریان شناسی، مدیریت جهادی و حضور مستمر در صحنه از خصوصیات یک بسیجی است.
کد خبر: ۳۷۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 15November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان با تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) گفت: در عین حال که وجود نازنین پیامبر اسلام (ص) از میان مسلمانان رخت بر بست ولی معجزه جاودان او یعنی قرآن کریم در میان ما باقی است.

وی به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: خدا و تکلیف محوری، ولایت مداری، حق گرایی، ایثارگری، بصیرت دینی، دشمن و جریان شناسی، مدیریت جهادی و حضور مستمر در صحنه از خصوصیات یک بسیجی است.

وی همچنین گفت: بسیج برای نظام، انقلاب و کشور مایه امید و اعتماد و برای بدخواهان و دشمنان و کینه ورزان مایه بیم و هراس است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: بسیج مایه عظمت کشور و نظام است چون بسیج یعنی حضور متن مردم در عرصه های فعالیت‌های اساسی کشور است.

وی با تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان گفت: امیدواریم با قوت و قاطعیت و صلابت بیشتر و بدون توجه به دو قطبی سازی‌های کاذب و حاشیه سازی‌ها با مبارزه بی‌امان و مستمر برای ریشه کنی فساد در هر سطح و جایگاه، شرایط بهتری را برای تحقق عدالت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی فراهم و موجبات اعتماد آفرینی بیشتر مردم انقلابی و صبور ایران اسلامی را فراهم آورند.

امام جمعه برازجان در ادامه خاطر نشان کرد: از دست اندرکاران راه اندازی سایت فردو در راستای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی که پس از 5 سال تعطیلی به چرخه غنی سازی هسته‌ای بازگشت تقدیر کرد.

وی افزود: گام چهارم اگر چه موجب احیای این سایت راهبردی میشود لکن برای بازدارندگی دشمن بد عهد کافی نیست بلکه باید اقدامات بیشتری از جمله کاهش نظارت و بازرسی و غنی سازی تا 20 درصد انجام گیرد.

امام جمعه برازجان گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند صبر راهبردی هم حدی دارد به انتظار نگه داشتن کشور و چشم دوختن به وعده های دروغین دشمن رکود و توقف اقتصاد و تولید را در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار