با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه و مصلای قدس صورت گرفت؛

تجلیل از عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در قم

عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» امروز با حضور مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و ائمه جمعه قم تقدیر شدند.
کد خبر: ۳۷۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ - 15November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قم، عوامل فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع که صبح امروز به قم سفر کردند توسط پدر شهید مدافع حرم «مهدی صابری» در گلزار شهدا مورد استقبال قرار گرفتند و جلسه تحلیل فیلم در سینما شهر آفتاب برگزار شد.

طی مراسمی با حضور مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، از کارگردان، نویسنده، بازیگران و دیگر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پروازممنوع» تقدیر شد.

در این مراسم با اهدای پرچم متبرک و نگین انگشتری سنگ مزار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی تجلیل به عمل آمد؛ امیر داسارگر، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی منطقه پروازممنوع نیز گزارشی از مراحل ساخت آن ارائه داد.

تجلیل از عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در قم

همچنین عوامل این فیلم با حضور در مصلای قدس و نماز جمعه توسط آیت‌الله سعیدی و آیت الله اعرافی ائمه جمعه قم تجلیل شدند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند، این فیلم پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها