وصیت‌نامه شهید «محمد بذرافکن»؛

تا زمانی که اسلام پیروز نشده به خانه برنخواهم گشت

شهید «محمد بذرافکن» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: من راه مولایم حسین بن علی را در پیش گرفتم و اگر شهادت نصیبم شد، مرا حلال کنید و تا زمانی که اسلام پیروز نشده به خانه برنخواهم گشت.
کد خبر: ۳۷۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ - 16November 2019

تا زمانی که اسلام پیروز نشده به خانه برنخواهم گشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، شهید «محمد بذرافکن» متولد سال 1344 در بیرجند است. وی تحصیلاتش را تا دیپلم در بیرجند گذراند و پس از آن برای ادامه تحصیلات به دانشگاه رضوی در مشهد مقدس رفت و در حین تحصیل دو مرتبه به جبهه اعزام شد و سرانجام در عملیات کربلای 2 در دوازدهم شهریورماه 65 در منطقه حاج عمران به شهادت رسید و پیکرش بعد از 9 ماه پیدا و در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

در وصیت‌نامه کوتاه شهید «محمد بذرافکن» آمده است:

«من راه مولایم حسین بن علی را در پیش گرفتم و اگر شهادت نصیبم شد مرا حلال کنید و تا زمانی که اسلام پیروز نشده به خانه برنخواهم گشت.

زینب‌وار باشید و حجاب را حفظ کنید و به دیگران توصیه کنید.

دوست ندارم در عزایم سیاه بپوشید. گریه نکنید که دشمنان شاد می‌شوند.»

در نامه‌ای هم که همراه شهید در روز خاکسپاری بود آمده است: ای پدر و مادر عزیزم امیدوارم که عفومان بفرمائید تا شاید زمین هم به دیده عفو بر ما نظاره کند.

از ذات حق تعالی مسئلت دارم که این بنده ضعیف گنهکاری را که روزگارش را به تباهی کشانده و بر شما یاوران عزیز و ارجمند ظلم روا داشته ببخشد و توان و طاقتی عطا فرماید تا بتوانم رد مظالم کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار