مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تکریم خانواده شهدا چیزی جز انجام وظیفه نیست

سردار «محمد علیپور» گفت: تکریم و خشنودی خانواده معظم شهدا چیزی جز انجام وظیفه نیست.
کد خبر: ۳۷۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 16November 2019

تکریم خانواده شهداء چیزی جزء انجام وظیفه نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با تدبیر و دستور سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح و پیگیری‌های سردار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، پیکر شهید بسیجی «محمد زبیدی» پس از 40 سال از منطقه اروند آبادان به زادگاهش، بندر ماهشهر به شکلی باشکوه منتقل و تشییع شد.
 
سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با حضور در این مراسم و همراهی خانواده شهید تا گلزار شهدای ماهشهر اظهار داشت: خدا را شاهد می‌گیرم که امروز به عینه شاهد تغییر روحیه خانواده شهید و احساس رضایت مادر شهید بودم و این امر یکی از بهترین لحظات برای من است.
 
وی با بیان اینکه تکریم و خشنودی خانواده معظم شهدا چیزی جز انجام وظیفه نیست، افزود: تصور کنید که یک مادر سالخورده شهید، قریب به 40 سال و هر هفته بیش از 150 کیلومتر را طی کند تا بر بالین مزار فرزند شهیدش بنشیند و با او سخن بگوید و امروز به لطف و عنایت خود شهید و تدابیر سرلشکر باقری و همچنین پیگیری‌های سردار کارگر و همت موجود در نهادهای استان خوزستان شاهد هستیم که دعای خیر این مادر و خانواده‌اش چقدر برای همه ما ارزشمند است. 
 
علیپور در پایان ضمن تقدیر از مردم شهیدپرور ماهشهر گفت: همانقدر که مردم و عشایر منطقه اروندکنار آبادان از بابت انتقال پیکر شهید غمگین بودند، مردم غیرتمند ماهشهر از وجود برکت این جوان شهید خرسند و خوشحال هستند و حضور همه جانبه‌شان در مراسم استقبال از این شهید نشانگر علاقه‌مندی مردم این شهر به خانواده معظم شهدا است.
 
«محمد زبيدی» با عضویت بسیجی در 6 دی سال 1359 بر اثر اصابت گلوله در آبادان به درجه رفيع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید که در منطقه اروند آبادان به خاک سپرده شده بود با درخواست مادر شهید و پس از انجام مراحل قانونی و شرعی به محل زادگاهش «بندر ماهشهر» انتقال یافت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار