فرمانده بسیج ناحیه اردبیل خبر داد؛

پیش‌بینی اجرای ۹۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در اردبیل

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل از پیش‌بینی اجرای ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی همزمان با هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 16November 2019

پیش بینی اجرای ۹۰۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سرهنگ پاسدار «حسن دهقانی‌نیا» امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که در سالن شهید باکری فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: به منظور گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عقیدتی در شهرستان اردبیل پیش‌بینی شده است.

به گفته وی این طرح‌ها در بیش از ۲۲ عنوان برنامه کاربردی در نقاط مختلف شهرستان اردبیل و نواحی و پایگاه‌های مختلف بسیج و محلات برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل به تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده همزمان با هفته بسیج در اردبیل پرداخت و افزود: برگزاری مسابقات متعدد ورزشی، نشست روشنگری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، یادواره‌های مختلف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان، همایش‌های پیاده روی و برگزاری حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌های محوری در نظر گرفته شده در طول این ایام خواهد بود.

دهقانی‌نیا ادامه داد: اعزام جهادگران به اردوهای جهادی در مناطق محروم، مشاوره مهارت‌های زندگی به والدین در معرض طلاق، ترویج نماز اول وقت، برگزاری کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی و محفل انس با قرآن، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تجمع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه رضازاده از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده خواهد بود.

وی با تأکید بر حفظ وحدت، همدلی و همکاری بیش از پیش مسئولان برای رفع موانع، افزود: هر گونه مسائل سلیقه‌ای که باعث برهم خوردن وحدت و همدلی گردند، باید کنار گذاشته شوند.

فرمانده بسیج ناحیه اردبیل با بیان اینکه امنیت کنونی را مدیون خون شهدا هستیم، اضافه کرد: عزت، افتخار و آزادگی کنونی ملت ایران در سایه مقاومت ایثارگرایانه رقم خورده و حفظ چنین روحیه‌ای تداوم شکست دشمنان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار