برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری «کتاب دفاع مقدس» در بوشهر

دهمین نمایشگاه سراسری کتاب دفاع مقدس در حاشیه برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ - 16November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی ناظری» معاون نشر و ادبیات دفاع مقدس سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج امروز (شنبه) در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: به دنبال این هستیم که اگر امکانات استان بوشهر جوابگو باشد، دهمین نمایشگاه سراسری کتاب دفاع مقدس در حاشیه برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در بوشهر برگزار  شود.

وی گفت: با سیاست تمرکززدایی از مرکز کشور، به غیر از دو دوره، هفت دوره دیگر این نمایشگاه در مراکز استان ها برگزار شده است.

معاون نشر و ادبیات دفاع مقدس سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج تصریح کرد: در سال گذشته استقبال خوبی از این نمایشگاه در کرمان برگزار شد که با همکاری مناسب مسئولان محلی و استقبال گسترده ای مردمی همراه شد.

ناظری یادآور شد: برای برگزاری دهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، استان های هرمزگان و بوشهر در کنار چندین استان کاندیدا هستند که در حال بررسی امکانات این استان ها برای برگزاری نمایشگاه هستیم.

وی ادامه داد: ۱۸۰ ناشر دفاع مقدس در سطح کشور فعال هستند که تاکنون بیش از ۲۵ هزار عنوان کتاب را راهی بازار کتاب کرده اند.

معاون نشر و ادبیات دفاع مقدس سازمان حفظ آثار سپاه یادآور شد: تاکنون ۱۳۰ ناشر دفاع مقدس برای حضور در بیستمین نمایشگاه  کتاب دفاع مقدس امسال اعلام آمادگی کرده اند.

ناظری اظهار داشت: همان گونه که در سال گذشته غرفه هایی در اختیار ناشران خارجی با رویکرد مقاومت گذاشته شده است امسال نیز این رویه را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان گفت: تجارب ما در برگزاری نمایشگاه های کتاب دفاع مقدس در طی ادوار گذشته نشان داده که مردم استقبال بسیار خوبی از برگزاری این نمایشگاه ها در مراکز استان ها دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار