دیار کریمان در سوگ ۳ مادر و یک پدر شهید گریست

مادران شهیدان «محمدرضا مومنی»، «علی حسین آبستان»، «محمود امین عباسی» و پدر شهید «حسن حبیبی سربنانی»، روز گذشته (۲۴ آبان) در استان کرمان دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند.
کد خبر: ۳۷۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ - 16November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «نساء مجردیان» مادر شهید والامقام «محمدرضا مومنی»، «نبات زاهدی» مادر شهید والامقام «علی حسین آبستان»، «مریم کریمی ده یادگاری» مادر شهید والامقام «محمود امین عباسی» و «محمد جواد حبیبی» پدر شهید والامقام «حسن حبیبی» از شهدای استان کرمان، روز گذشته (۲۴ آبان) براثر کهولت سن و بیماری دار فانی وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید «محمدرضا مؤمنی» هفتم فروردین سال ۱۳۴۱ در شهرستان «شهربابک» به دنیا آمد. وی تا پایان مقطع متوسطه در رشته اقتصاد تحصیل کرد و به‌عنوان پاسدار عازم جبهه شد و سرانجام نیز در هشتم مرداد سال ۱۳۶۲، در «مهران» براثر اصابت ترکش، به شهادت رسید.

شهید «علی حسین آبستان» نیز هفتم آذر سال ۱۳۴۴، در روستای «بیدخوان» از توابع شهرستان «بردسیر» به دنیا آمد. وی خواندن و نوشتن را می‌دانست و به‌عنوان پاسدار وظیفه به جبهه اعزام شد که سرانجام در هفتم بهمن سال ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش، شهید شد.

همچنین، شهید «حسن حبیبی» سی‌ام فروردین سال ۱۳۴۸، در روستای «ده شیخ سربنان» از توابع شهرستان «زرند» متولد شد. وی تا پایان مقطع راهنمایی تحصیل کرد و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و سرانجام در یکم مرداد سال ۱۳۶۷، در شلمچه براثر اصابت ترکش شهید شد و پیکر وی مدت‌ها در منطقه برجای ماند و پس از تفحص در سال ۱۳۷۰ به آغوش خانواده‌اش بازگشت در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید «محمود امین عباسی» نیز چهارم بهمن سال ۱۳۳۹، در شهرستان «اردبیل» چشم به جهان گشود. وی تا پایان مقطع متوسطه تحصیل کرد و به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت، تا این‌که سرانجام در بیست و نهم آبان ۱۳۶۰، در دزفول به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار