وصیت نامه بسیجی شهید غلامرضا صادقی/ مساجد را خالی نگذارید

شهید غلامرضا صادقی در وصیتنامه خود آورده است: «به گفته امام که همان گفته اسلام است مسجد سنگر [است] و سنگرها را نباید رها کرد».
کد خبر: ۳۷۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 17November 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «غلامرضا صادقی» ۱۳۴۵ در شهر «تهران» چشم به جهان گشود و در یکم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات «فتح المبین» به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

وصیت نامه بسیجی شهید غلامرضا صادقی

تصاویر وصیت‌نامه شهید «غلامرضا صادقی»

وصیت نامه بسیجی شهید غلامرضا صادقی

متن وصیت‌نامه شهید «غلامرضا صادقی» به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هرچند من لیاقت این را ندارم که به مردم وصیت کنم اما چند کلمه ای و چند سفارشی را که به مردم دارم می نویسم. همیشه از امام و ولایت فقیه و روحانیت مبارز پشتیبانی کنید و آنها را رها نکنید که روحانیت همان حبل الله هستند (و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا) و همیشه پیرو خط امام و دنباله‌رو روحانیت باشید و به احکام دین مبین اسلام عمل کنید و نماز جماعت را ترک نکنید که به گفته امام که همان گفته اسلام است مسجد سنگر [است] و سنگرها را نباید رها کرد قرآن بخوانید و سعی کنید آن را بفهمید و قرآن خواندن و قرآن را ترک نکنید از مادرم می خواهم که برای من لباس سیاه نپوشید چون شهادت اول سعادت است و اگر کسی پسرش را داماد کند شب عروسیش لباس سیاه نمی پوشد از مادرم و خواهرم و تمام دوستان و آشنایان تقاضا می کنم که مرا حلال کنند و اگر خطایی از من سرزده مرا ببخشند که خدا انشالله از گناهان آنها درگذرد، دیگر وصیتی ندارم.

والسلام

غلامرضا صادقی

60/05/14»

انتهای پیام/ 821

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار