برگزاری جشنواره مهدوی «مصباح‌الهدی»/ ۲۲ بهمن‌ آخرین مهلت ارسال آثار

معاون فرهنگی مسجد جمکران از آغاز جشنواره دانش آموزی «مصباح الهدی» گفت: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش و با موضوع «دوست خوب من» که ناظر بر رفاقت و انس نسل نوجوان و جوان با امام زمان(عج) است، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ - 17November 2019

برگزاری جشنواره مهدوی «مصباح‌الهدی»/ ۲۲ بهمن‌ماه آخرین مهلت ارسال آثاربه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی از آغاز جشنواره دانش آموزی «مصباح الهدی» خبرداد و اظهار کرد: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش و با موضوع «دوست خوب من» که ناظر بر رفاقت و انس نسل نوجوان و جوان با امام زمان (عج) است، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه 22 بهمن 1398 آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است، اظهار داشت: تواشیح، مدیحه‌سرایی، همخوانی دعاهای مهدوی همچون عهد، فرج و سلامتی امام زمان (عج)، سرود، نمایش، پرده‌خوانی، شعر، دل‌نوشته، خاطره اولین حضور در جمکران، خوشنویسی احادیث مهدوی، تذهیب ادعیه و روایات مهدوی، وبلاگ نویسی، نماهنگ، طراحی پوستر، نقاشی ، خطابه و کنفرانس از محورهایی است که علاقمندان می‌توانند، در آنها به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: این جشنواره از 9 ربیع‌الاول، همزمان با ایام آغاز ولایت و امامت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه) آغاز شده، بنابر تقویم تعیین شده، 22 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به آن و ۱۵ اسفند، زمان ارزیابی و داوری آثار است. آثار برتر هفتم فروردین 99 به صورت نمایشگاه در معرض دید زائران مسجد مقدس جمکران قرار می‌گیرد.

حسین آبادی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir  مراجعه یا نرم‌افزار «شمیم جمکران» را در روزهای آینده از کافه بازار دانلود و از آن طریق، ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار