هشدار پلیس به اخلالگران نظم و امنیت

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس بر اساس وظایف قانونی خود، در برخورد با ناامن‌کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت هیچ‌گونه مماشاتی ندارد.
کد خبر: ۳۷۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ - 17November 2019

هشدار پلیس به اخلالگران نظم و امنیتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد نوریان» سخنگوی ناجا اظهار داشت: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منافع عمومی تبیین و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوء استفاده از مطالبات مردم کرده و با بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتار‌های تخریب‌گرایانه، به اموال عمومی و خدمات شهری، همچنین کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث ایراد خسارت‌های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه شده‌اند که نتیجه‌ای جز خوشحالی دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: در پی تماس‌های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با ناامن‌کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد. انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت‌طلب و خودفروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگذار خود را یاری کنند.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح، هیچ‌گونه مماشاتی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت ندارد و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانیِ آن‌ها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها