پنجمین جلسه از نشست‌های «نسبت سینمای ایران و منافع ملی»

بررسی «سینمای اجتماعی و نقد مصلحانه جامعه» با حضور امیر قادری، دانش اقباشاوی و محسن دریالعل

پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع «سینمای اجتماعی و نقد مصلحانه جامعه» با حضور امیر قادری منتقد سینما و سردبیر سایت کافه‌سینما، محسن دریالعل منتقد سینما و سردبیر و مدیرمسئول سایت متن زندگی و دانش اقباشاوی، کارگردان سینما، در حوزه هنری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ - 28December 2014

بررسی «سینمای اجتماعی و نقد مصلحانه جامعه» با حضور امیر قادری، دانش اقباشاوی و محسن دریالعل

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس مرکز مستند سوره حوزه هنری سلسله نشستهای نسبت سینمای ایران و منافع ملی را بمنظور بحث درباره مسایل روز سینمای مستند و داستانی با حضور نمایندگان طیف های مختلف فکری برگزار میکند.

تاکنون چهار جلسه از این سلسله نشستها با محوریت بررسی و آسیبشناسی سینمای اجتماعی ایران برگزار شده است و در آخرین جلسه نیز که با موضوع «سینمای اجتماعی و مسئلهی تهرانزدگی» برگزارشد همایون اسعدیان و احسان عبدیپور از کارگردانان سینما و همچنین سیدمحمد حسینی کارشناس سینما و سردبیر ماهنامه «سینمارسانه» به بحث و گفتوگو پرداختند.

در همین رابطه، در پنجمین جلسه از این سلسله نشستها امیر قادری و محسن دریالعل از منتقدان سینما به همراه دانش اقباشاوی، کارگردان سینما، پیرامون وضعیت سینمای اجتماعی در ایران و سینمای اجتماعی مطلوب به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

این نشست روز دوشنبه 8 دیماه از ساعت 15 تا 17 در سالن اوستا در محل حوزه هنری واقع در انتهای خیابان سمیه برگزار خواهد شد.

همچنین شایان ذکر است در این نشستها ورود برای عموم مخاطبان آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار