سردار سه‌دهی:

مدیریت انقلابی تنها راه غلبه بر مشکلات کشور است

رئیس دفتر ارتباطات نیرو‌های مسلح با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: این نگاه انقلابی و جهادی بود که توانست سوسنگرد را آزاد کند و امروز نیز فقط با تکیه بر همین نگاه و نگرش می‌توان بر مشکلات کشور فائق آمد.
کد خبر: ۳۷۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 18November 2019

فقط با نگرش انقلابی می‌توان بر مشکلات فائق آمدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «عباس سه‌دهی» رئیس دفتر ارتباطات نیرو‌های مسلح، در یادواره آزادسازی سوسنگرد که به میزبانی دانشگاه هوایی شهیدستاری برگزار شد، اظهار داشت: در بازخوانی عملیات و ادوار مهم در دفاع مقدس همواره دو رویکرد وجود داشته است که نخستین آن، صرف یادواره و تذکار است و دومی عبرت‌گیری و استفاده از تجربیات موجود است که در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل نیز بر همین قِسم دوم تأکید و سفارش فراوان شده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: نکته بسیار مهمی که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بر آن تأکید داشتند، استفاده از تجارب گذشته، بالاخص دوران جنگ تحمیلی است؛ چرا که یکی از مهمترین و اصلی‌ترین حوادث چله اول انقلاب، تجاوز نظامی رژیم بعث به خاک کشورمان محسوب می‌شود.

سردار سه‌دهی همچنین تأکید کرد: کلیدواژه‌های حیاتی همچون «اسلام ناب»، «تفکر انقلابی»، «مقاومت فعال»، «مدیریت جهادی» و «ما می‌توانیم» ازجمله مواردی است که باید به آن‌ها توجه ویژه مبذول داشت و برای پیشرفت کشور از آن‌ها بهره برد.

وی با اشاره به حماسه آزادسازی سوسنگرد گفت: باید بدانیم که از نظر تجهیزات مادی و دفاعی، توان نیرو‌های رزمی عراقی با نیرو‌های ایرانی به هیچ وجه قابل قیاس نبود؛ زیرا نه‌تنها ارتش بعث از تجهیزاتی به مراتب پیشرفته‌تر بهره می‌برد، بلکه حتی بلوک شرق و غرب و کشور‌های وابسته به آن‌ها نیز با حمایت‌های کامل تسلیحاتی از صدام ملعون، کفه ترازوی جنگ را به شکلی یک طرفه به سمت دشمن متجاوز سنگین می‌کردند؛ با این وجود نیروی اراده، توکل و ایمان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و توفیق الهی نگذاشت حتی یک وجب از این خاک پاک به اشغال دشمنان این مرز و بوم درآید.

رئیس دفتر ارتباطات نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: این نگاه انقلابی و جهادی بود که توانست سوسنگرد را آزاد کند و امروز نیز فقط با تکیه بر همین نگاه و نگرش می‌توان بر مشکلات کشور فائق آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها