نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تأثیرگذاری تفکر بسیج بر جامعه نیازمند طرح و برنامه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر قرار باشد یک عضو حلقه‌های «صالحین» با تفکر بسیجی بتواند بر انسان‌های دیگر تأثیر بگذارد، باید طرح و برنامه مشخصی داشته باشد که البته در این زمینه هم کار‌هایی انجام شده است.
کد خبر: ۳۷۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ - 18November 2019

تاثیرگذاری تفکر بسیج در جامعه نیازمند طرح و برنامه استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در نشست مجمع استادیاران حلقه‌های صالحین بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: حلقه‌های صالحین و تفکر بسیج اگر می‌خواهد پویا باشد، باید سه اصل در آن رعایت شود؛ نخست این است که از درون از جهت محتوا و رشد فکری و عقلانی غنا حاصل شود و یکی از چیز‌هایی که می‌تواند انسان را رشد دهد، این است که در درون، احساس غنا کند؛ در غیر این‌صورت اگر با شور هم ورود پیدا کند، بعد از مدتی اگر غنای درونی پیدا نکند از پای می‌افتد.

عبادی خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان از دوره‌های بینش مطهر و کتاب‌های شهید مطهری بهره برد تا پس از پایان جلسه، افراد احساس رشد و تعالی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئله دوم سیستم عملی است که هم شامل اعمال فیزیکی می‌شود و هم اعمال اخلاقی و رفتاری؛ به این معنا که در محیط خود آن‌ها را آموخته و منعکس کند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: مسئله سوم این است که از دایره خود چه از جهت علمی و چه عملی باید فراتر برود؛ یعنی باور کند که روی دیگران تأثیر گذاشته و در جهت هدایت هم نوع خودش او نقش دارد؛ البته این نیاز به طرح دارد.

عبادی یادآور شد: اگر روی این طرح کار شود و اگر بتواند در طول یک سال روی یک نفر تاثیر بگذارد، این ارزشمند است.

وی گفت: در پیچ و خم آسیب‌های آخرالزمانی خیلی جریان‌ها رخ می‌دهد و بسیاری خواهند لغزید، اما اگر بدانیم، دچار اشتباه نمی‌شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: مردم در دوران آخرالزمان بسیاری از مسائل و پیشگویی‌هایی که در روایت شنیده شده است را با چشم خود می‌بینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار