نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

آذربایجانی‌ها در برابر اغتشاشگران ایستاده‌اند/ معترض به گرانی، پمپ بنزین و مغازه را آتش نمی‌زند

امام جمعه تبریز گفت: مردم ولایتمدار آذربایجان در برابر توطئه‌ها و اغتشاشگران ایستاده‌اند و صف معترضان از آشوبگران جداست.
کد خبر: ۳۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 19November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» امام جمعه تبریز صبح امروز در تجمع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار کشور اظهار داشت: مردم آذربایجان از آغاز انقلاب تاکنون، مورد آماج حملات توطئه‌گرانه دشمنان قرار گرفته‌اند اما در مقاطع مختلف با بصیرت، هوشیاری و به پشتوانه رهبری انقلاب این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در دو سه روز گذشته توطئه‌گران با وارد کردن افرادی میان اعتراضات مسالمت آمیز مردم، امنیت و آسایش همان مردمی که از افزایش قیمت بنزین نگران بودند را برهم زدند، مردم انقلابی تبریز با حضور خود در صحنه راهپیمایی جواب اشرار را دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از ایستادگی ملت در برابر خباثت‌های دشمن، تصریح کرد: مردم تبریز غیرت خود را نشان دادند و آمدند تا بیعت خود را با رهبری تجدید کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از عمر نظام، هوشیارتر از گذشته پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، متذکر شد: دشمنان نظام بدانند که ملت ایران هرگز ذره‌ای از آرمان‌های خود و تبعیت از ولایت‌فقیه دست برنخواهند داشت و در مقابل اغتشاشگران ایستاده‌ایم.

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه مردم تبریز همواره در طول دوران دفاع مقدس و حمایت از نظام خط‌شکن بوده‌اند، تاکید کرد: مسئولان کشور باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات به‌حق و خواسته‌های مردمی را به خوبی جواب بدهند و نگرانی ملت ایران را رفع بکنند.

وی افزود: نظارت کامل دولت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ضروری است؛ فتنه گران و کارفرمایان پشت پرده بارها ملت دلباخته و جان بر کف ملت ایران را آزموده‌اند و آزموده را آزمودن خطاست، ملت شهید پرور ایران همیشه از غبار این فتنه‌ها سربلند خارج شده‌اند.

آل‌هاشم با بیان اینکه ما شیشه‌ایم و از شکست باک نداریم، عنوان کرد: شیشه چو بیشتر بشکند تیزتر می‌شود؛ آرامش و امنیت خط قرمز مردم آذربایجان است، مردم تبریز همیشه با اشرار و اغتشاش گران مقابله می‌کنند و دولت نیز باید با رفع نگرانی‌ها از مردم ستم دیده حمایت کند.

وی در پایان اذعان داشت: برخی از کسانی که به بهانه گرانی بنزین به خیابان‌ها آمده بودند، اهداف دشمنان را دنبال می‌کردند؛ معترض به گرانی بنزین، پمپ بنزین را آتش نمی‌زند و به اموال عمومی و مغازه همشهری خود آسیب وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار