معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا:

۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در آذربایجان‌ غربی اجرا می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: در هفته بسیج ۱۰۰ عنوان برنامه در ۱۷ شهرستان استان آذربایجان‌ غربی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 20November 2019

۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «تقی نجمی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد تشکیل بسیج در کشور بوده و در طول این مدت بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله مبارزه با ضدانقلاب، جنگ تحمیلی و جنگ نرم نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بسیج در اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی نقش فعالی ایفا کرده است.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی ادامه داد: از ۳۰ آبان تا ۹ آذر ماه هفته بسیج بوده که روزشمار عناوین این هفته عبارت از بسیج اخلاق و معنویت، بسیج علم و فناوری، بسیج سبک زندگی اسلامی، بسیج فرهنگ و بصیرت، بسیج سبک زندگی اسلامی، بسیج فرهنگ و بصیرت، بسیج دفاع و امنیت، بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت‌رسانی است.

این مسئول عنوان کرد: در این هفته ۱۰۰ عنوان برنامه اجرا می‌شود که این ۱۰۰ عنوان در هر کدام از ۱۷ شهرستان سطح استان برگزار خواهد شد.

نجمی تصریح کرد: به مناسبت چهل سالگی تشکیل بسیج، نشست صمیمی فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سطح استان با فرماندهی سپاه شهدا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه توانمندی‌های ۴۰ ساله بسیج در پارک جنگلی ارومیه با ۶۰ غرفه، حضور در نماز عبادی سیاسی نماز جمعه با لباس بسیجی، دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در استان، دیدار با مدیران‌کل سطح استان با فرمانده سپاه شهدا، برگزاری مجمع استانی پیشکسوتان، رزمایش شکوه و اقتدار مقاومت بسیج و همایش سران عشایر استان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

این مسئول عنوان کرد: افتتاح ۴۰ مورد خانه محروم در روستاهای سطح استان به صورت نمادین به مناسبت چهل سالگی تشکیل بسیج از ویژه برنامه‌های این هفته در آذربایجان‌غربی است.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی گفت: کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی در کشور برگزار می‌شود که برای این منظور قرار بود یادواره‌های مختلفی در هر استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: همچنین نخستین استارتاپ فضای مجازی در بخش‌های انیمیشن و فیلم و عکس در استان در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار