آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی»:

مردم لرستان دست از آرمان‌های انقلاب و رهبری نخواهند کشید

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان گفت: مردم استان علی‌رغم مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها، هرگز دست از نظام و رهبری برنمی‌دارند.
کد خبر: ۳۷۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ - 20November 2019

مردم لرستان دست از آرمان‌های انقلاب و رهبری نخواهند کشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان پیش از ظهر امروز در راهپیمایی مردم استان در تبعیت از رهبری و تقویت امنیت، اظهار داشت: امروز همچون گذشته مردم ولایت‌مدار لرستان به میدان آمدند تا وحدت و انجام و یکپارچگی خود را به گوش دشمنان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها هرگز دست از نظام و انقلاب و رهبری برنخواهند داشت.

نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه مسیر مردم از آشوب‌گران جدا است، افزود: مردم همچنان‌ که در جنگ نظامی و سیاسی دشمنان را به عقب راندند، امروز نیز دشمن را که در حوزه امنیتی وارد شده، به عقب راندند.

میرعمادی با بیان اینکه مسیر پیشرفت انقلاب همچنان ادامه دارد، گفت: حضور با بصیرت مردم در این راهپیمایی برگ زرین دیگری در تاریخ لرستان است.

وی، عمل به وعده‌ها را مطالبه مردم از مسئولان عنوان و تصریح کرد: مردم انتظار دارند مسئولان نظام به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کرده و آن‌ها را محقق سازند.

امام‌ جمعه خرم‌آباد ادامه داد: درآمد حاصل از گرانی باید به حساب مردم ریخته شود و اجازه بالارفتن قیمت دیگر اجناس را ندهند.

میرعمادی بر جلب اعتماد مردم توسط مسئولان تاکید کرد و متذکر شد: شایسته است مسئولان به وعده‌هایی که به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم داده‌اند را جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار