پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت درگذشت سردار حاجی محمدزاده

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت سردار ابراهیم حاجی‌محمدزاده معاون اسبق سپاه پاسداران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 20November 2019

سردار ابراهیم حاجی‌محمدزاده دعوت حق را لبیک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت سردار ابراهیم حاجی‌محمدزاده معاون اسبق سپاه پاسداران را تسلیت گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

مجاهد گرانقدر و پژوهشگر توانا سردار ابراهیم حاج محمد زاده مسئول اسبق دفتر سیاسی و مرکز مطالعات  و تحقیقات جنگ سپاه  در دوران دفاع مقدس پس از عمری مبارزه با رژیم طاغوت، مجاهدت در مسیر تحقق اهداف نهضت امام خمینی ره، ایثار و تلاش در جبهه‌های حق علیه باطل، تحقیق، مطالعه پژوهش در سیره امام امت و فرهنگ غنی انقلاب اسلامی، ساعاتی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ضمن تسلیت مصیبت وارده به خانواده آن عزیز سفر کرده، همرزمان، راویان، فرماندهان دفاع مقدس و جامعه علمی و پژوهشی کشور  از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان  و خانواده معزز آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

گفتنی است، مراسم تشییع جنازه و تدفین آن مرحوم، روز جمعه یکم آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳۰: ۸ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم واقع در شهرک شهید محلاتی خیابان ولایت برگزار می شود.

حضور عموم سروران گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

 ‏مراسم ختم ایشان متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار