فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد؛

برگزاری 888 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان سمنان

سرهنگ «حمید دامغانی» گفت: 888 عنوان برنامه و 4 هزار فعالیت همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ - 20November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان در نشست خبری بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج که با حضور اصحاب رسانه در سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد، اظهار داشت: فتنه چند روز اخیر نیز همانند گذشته ثابت کرد که مردم ایران بصیرترین و نجیب‌ترین مردم دنیا هستند به طوری‌که به محض مشاهده اشرار و منافقین صف مطالبه‌ی به حق خود را از سودجویان جدا کردند.

وی ادامه داد: پیوند بین انقلاب و بسیج ناگسستنی است، در 40 سال گذشته خدماتی را از بسیج شاهد بودیم که در هیچ کجای دیگر نمی‌توان نظیر آن را پیدا کرد.

دامغانی با بیان اینکه بسیج سابقه درخشانی از ابتدای انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: سوابق درخشان بسیج در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است و امروز باید از گنجینه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی استفاده می کنیم.

 وی با بیان اینکه تامین امنیت نقش اساسی بسیج است، گفت: 40 سالگی بسیج نقطه اوج پختگی و شکوفایی این نهاد انقلابی است.

این مسئول ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در گام دوم انقلاب و بسیج در زمینه خودسازی، جامعه‌سازی و با شکل‌گیری جامعه اسلامی و دولت اسلامی به سمت  تمدن اسلامی حرکت کنیم.

دامغانی افزود: همه باید تلاش کنیم تا در گام دوم انقلاب دو رویکرد گام اول را که شامل مردمی بودن بسیج و مسجد محور بودن فعالیت‌ها است را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج در بهداشت و درمان نیز خوش درخشیده است، افزود : ریشه کنی فلج اطفال یکی از اقدامات موثر و مفید بسیج در سال‌های اخیر بوده است.

وی در خصوص برنامه  هفته بسیج در سطح استان سمنان بیان داشت: 4 هزار فعالیت و 888 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با نماینده، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) در روز نخست هفته بسیج و سازماندهی حلقات صالحین در روز جمعه از برنامه‌های آغازین این هفته به شمار می‌روند.

وی با اشاره بر اینکه 250 عنوان برنامه در حوزه فرهنگی هنری برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های تلویزیونی رادیویی که شاخص‌ترین آن‌ها برنامه نقطه رهایی و مدرسه عشق است با همکاری صدا و سیما برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه بزرگترین تفاوت برنامه‌های امسال با سال‌های گذشته در مدت زمان اجرای برنامه‌ها است گفت: برنامه‌های امسال به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج از ابتدای هفته بسیج تا 9 دی به مدت 40 روز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر مهم‌ترین وظیفه‌ی بسیج که خدمت رسانی به مستضعفین است افزود: یک هزار پروژه محرومیت زدایی شامل پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی در این هفته افتتاح می‌شود و کلینیک سیار دندانپزشکی نیز که با همکاری بسیاری از متخصصین ساخته شده است برای خدمات رسانی به محرومین رونمایی خواهد شد.

دامغانی ادامه داد: همایش توانمندسازی در حوزه اشتغالزایی و همایش گرامی‌داشت ۱۶۰۰ ورزشکار بسیجی و آغاز نصب پلاک‌های آسمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها