مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد؛

لزوم پاسداری از داشته‌های ایمانی و انقلابی/ آرزوی دشمن خدشه‌دار کردن ثبات و آرامش جامعه است

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» با اشاره به آشوب‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور، گفت: آرزوی دشمن این است که ثبات و آرامش حاکم بر جامعه را خدشه‌دار کند؛ بنابراین مردم ایران اسلامی نیز باید متقابلا با تمام توان مراقب باشند تا داشته‌های ایمانی و انقلابی‌شان مورد غفلت قرار نگیرند.
کد خبر: ۳۷۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 20November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کاشمر، سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «کاشمر» که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه مسئوولین به برکت شجره طیبه دفاع مقدس و دستاوردهای خون شهدا مدیریت می‌کنند؛ بر همین اساس همه ساختارها وظیفه ذاتی دارند تا به حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود به آشوب‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: تحرک اخیر دشمن با بهره‌گیری از ایادی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود و سوءاستفاده از احساسات جوانان، باعث ایجاد حساسیت شده است.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: آرزوی دشمن این است که ثبات و آرامش حاکم بر جامعه را خدشه‌دار کند؛ بنابراین ما نیز متقابلا باید با تمام توان مراقب باشیم تا داشته‌های ایمانی و انقلابی‌مان مورد غفلت قرار نگیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، توجه مسئوولین محلی را به حوزه ایثار و شهادت ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین دل در گرو فرهنگ ایثار و شهادت دارند؛ اما ممکن است که در پرتو تلاش‌های روزانه یا اولویت‌های کاری خود، توجه به این حوزه فراموش و یا مغفول واقع شود که با توجه دائمی به این مهم، از غفلت آن جلوگیری خواهد شد.

این مسئول در ادامه به برگزاری کنگره شهدای استان خراسان رضوی در سال 1400 اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان‌های «تربت حیدریه»، «سبزوار»، «کاشمر» و «نیشابور»، به دلیل اینکه دارای یک هزار شهید دفاع مقدس هستند، میزبان کنگره ملی شهدای استان خراسان رضوی، این شهرستان‌ها خواهند بود که نسبت به یادواره‎های محلی تفاوت‌های ویژه‎ای دارد.

وی به ساختار دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و ابراز داشت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها، ساختار مردم‌ نهاد و انقلابی دارند که با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس، در حوزه ایثار و شهادت و حفظ ارزش‎ها ماموریت‌های محوله را پیگیری می‌کنند.

یوسفعلی‌زاده در پایان، تکمیل یادمان شهدای گمنام شهرستان کاشمر و رونق‌بخشی به این یادمان‌ها را ضروری دانست و گفت: این یادمان‌ها باید نقطه انس، عروج و مکانی برای پرورش انسان‌های رهرو شهیدان باشد.

به گزارش دفاع‌پرس، در این جلسه، اعضا ضمن بیان دغدغه‌های خود در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها