سردار سلیمانی:

بسیجیان پرچم‌دار آزادسازی «قدس» هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج از مردم‌داری اسلامی پاسداری می‌کند، همچنان که در 40 سال گذشته توانسته است از انقلاب اسلامی پاسداری کند؛ آزادی قدس شریف را بسیجیان پرچم‌داری می‌کنند و در سال‌های نه‌چندان دور رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 21November 2019

بسیجیان پرچم‌دار آزادسازی «قدس» هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) که با حضور مسئولان سازمان بسیج و جمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل یک حادثه بزرگی بود که تمام تحولات دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با فرمان امام راحل با دست خالی مقابل رژیم پهلوی و قدرت‌های جهانی به میدان آمد و انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند و امروز هم انقلاب اسلامی ایران این افتخار را دارد تا از آرمان‌های خود با خون جوانان خود، دفاع کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه صدور بیانیه گام دوم انقلاب یعنی اینکه تاریخ شاهد رقم خوردن دوران جدیدی پیش روی انقلاب اسلامی است، گفت: ما در گذشته، این تجربه را داریم که پیش‌بینی های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی همگی تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه و از میان مردم، با مردم و برای مردم است و ایثارگری را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در دفاع از انقلاب اسلامی همچنان پرچمدار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: بسیج از مردم‌داری اسلامی پاسداری می‌کند، همچنان که در ۴۰ سال گذشته توانسته است از انقلاب اسلامی پاسداری کند، آزادی قدس شریف را هم بسیجیان پرچم‌داری می‌کنند و در سال‌های نه‌چندان دور رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: آمریکایی‌‌ها عده‌ای را آموزش دادند و با سازماندهی آن‌ها، می‌خواستند که امنیت ما را خدشه‌دار کنند تا مردم‌سالاری دینی نتواند یک الگوی موفق شود.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و در نقاط مختلف کشور، شاهد برگزاری راهپیمایی در حمایت از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: دشمن فکر می‌کرد که می‌تواند با این اغتشاشات، یک بحران امنیتی در ایران ایجاد کند، اما در ۴۸ ساعت، امنیت در سراسر کشور برقرار شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که تمام مشکلات مسلمانان از آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: ایشان از موقعی که مبارزات خود علیه رژیم پهلوی را آغاز کردند، این مبارزات را به آمریکا و رژیم صهیونیستی هم معطوف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان بسیجیان این ملت، عهد می‌کنیم که در خدمت مردم باشیم و برای کاهش مشکلات مردم در کنار آن‌ها قرار بگیریم.

سردار سلیمانی تأکید کرد: امام راحل فرمودند که یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم و این سخن امام، امروز سرلوحه اقدامات بسیج است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها