مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی خبر داد؛

میزبانی خراسان جنوبی از چهارصدمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: چهارصدمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایران و سیزدهمین نمایشگاه خراسان جنوبی سوم تا هشتم آذر در محل نمایشگاه های دائمی بیرجند برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 21November 2019

سوم تا هشتم آذر خراسان جنوبی میزبان چهارصدمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر نبی‌زاده» امروز در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور بیش از 460 ناشر شامل 264 ناشر مستقل و 200 نماینده انتشاراتی در 210 غرفه برپا می شود.

وی افزود: موضوع‌های کتاب‌های این نمایشگاه شامل موضوعات پزشکی، هنر، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، زبان، توان یابان و حقوق است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال رشد دو برابری را نسبت به سال گذشته در تعداد غرفه‌ها دارا هستیم، تصریح کرد: سال گذشته 110 غرفه در نمایشگاه کتاب حضور داشتند، ولی امسال 260 غرفه را پیش‌بینی کردیم که این نشان از همگرایی و همراهی سازمان ها و نهادهای مختلف در افزایش کیفی و کمی نمایشگاه است.

نبی‌زاده با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما برای نمایشگاه امسال داریم مکان برگزاری نمایشگاه است که چون در محل جدید برپا می شود و مسیر از مرکز شهر دورتر است علاقه‌مندان برای دسترسی به نمایشگاه دچار زحمت شوند، تصریح کرد: البته ما تمهیداتی را با همکاری شهرداری اندیشیده‌ایم که هر یک ساعت اتوبوس از میدان ابوذر به سمت نمایشگاه حرکت کند.

وی به برنامه‌های جانبی نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری شب فرهنگ شهرستان‌های فردوس، خوسف و قاین، تقدیر از نویسندگان برتر استان، رونمایی از کتاب های جدیدالتالیف و بزرگداشت استاد بیتانه استاد ملی ساز محلی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این یک هفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: نمایشگاه روز یکشنبه سوم آذر افتتاح می شود و ساعات بازدید برای علاقه‌مندان از ساعت 15:30 تا 21:30 است.

نبی زاده خاطرنشان کرد: امسال 30 درصد تخفیف در قالب بن کتاب برای علاقه مندان به کتاب درنظر گرفته‌ایم که امیدواریم این تخفیف از سوی ناشران بیشتر نیز شود.  

اداره‌کل آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز تنها غرفه حوزه دفاع مقدس در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها