فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

با فرهنگ و تفکر بسیجی تمامی راهبرد‌های دشمن را شکست داده‌ایم

سردار «بهمن ریحانی» گفت: بر اساس فرهنگ و تفکر بسیچی موفق شدیم تمام راهبردهای دشمن را با شکست مواجه کرده و ناکام کنیم.
کد خبر: ۳۷۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 21November 2019

با فرهنگ و تفکر بسیجی تمامی راهبردهای دشمن را با شکست مواجه کرده ایمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در دیدار جمعی از بسیجیان با آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: امروز تمام بسیجیان که نماد و نمود دریای بیکران بسیج است جمع شدیم که در حضور نماینده ولی فقیه در استان با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیمان مجدد ببندیم و اعلام کنیم در این راه تا پای جان ایستاده ایم.

وی افزود: اولین روز از هفته بسیج _یادگار امام راحل_ با عنوان «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت» نام گرفته است که این عنوان رمز پیروزی ما در چهل ساله انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: حضور با صلابت بابصیرت و اگاهانه مردم در تمام صحنه هایی که نظام و انقلاب به وجود آنها نیاز داشته نشانه ایثارگری است و این موضوع بستر پیروزی در برابر تجاوز جهان استکبار محسوب می شود.

سردار ریحانی با اشاره به مصادف شدن چهلمین سال تشکیل بسیج با صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: یقینا این بیانیه در موفقیت های بسیج بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که امام راحل ملهم به تشکیل بسیج از جانب خدا شدند و تشکیل بسیج را از خدا فرمان گرفتند تا کشور را بیمه کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: امام راحل دنیا را تکان داد، دین را زنده کرد و نگاه و تحلیل جدیدی از دین اسلام به جهان ارائه کرد. تحلیل های جدیدی که امروز از دین بر علیه ظالم داریم بر اساس دیدگاه های امام شکل گرفت.

سردار ریحانی به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج برگرفته از یک الهام و تفکر پیامبرگونه برای دفاع از انقلاب و صدور تفکر انقلابی بود.

وی با اشاره دیدگاه های غربی ها در مورد بسیج تصریح کرد: آنها معتقدند در صورت تضعیف بسیج دیگر نهادها نمی توانند جای آن را پر کنند وبدون آن ایران در شرایط بحرانی و آسیب پذیر خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز این تفکر و ادبیات انقلابی است که در مقابل ظلم ایستاده و سنگرهای کلیدی دنیا را با آن فتح خواهیم کرد.

سردار ریحانی، حفاظت و حراست از این تفکر انقلابی در کشور، مردمی کردن امنیت، روشنگری و بصیرت افزایی و تشکیل هسته های مقاومت در سطح منطقه را از اهداف بسیج بیان کرد.

وی افزود: تحقق بخشی به روحیه و مدیریت جهادی یکی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج است که می تواند بخش عظیمی از تحریم های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بر اساس این فرهنگ و تفکر موفق شدیم تمام راهبردهای دشمن را با شکست مواجه کرده و ناکام کنیم این جرات و جسارت را مدیون امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار