رئیس راهنمایی رانندگی فرمانده انتظامی استان مازندران:

خدمت در نیروی انتظامی نوعی دفاع مقدس است

«مهدی باقری» خدمت در نیروی انتظامی را نوعی دفاع مقدس دانست و گفت: نیروهای انتظامی در کنار همه نیروهای نظامی و انتظامی برای مرزبانی از کشور عزیزمان دین‌شان را ادا می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ - 22November 2019

خدمت در نیروی انتظامی نوعی دفاع مقدس استسرهنگ «مهدی باقری» رئیس راهنمایی رانندگی فرمانده انتظامی استان مازندران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع‌ مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج یادآوری هشت سال دفاع مقدس است که در مرزهای جنوب و غرب کشور اتفاق افتاد و خون‌های زیادی نثار کشور و انقلاب و شهدای صدر اسلام شد و امروز دفاع مقدس با اقتدار در میان همه کشورها با آبرومندی ایستاده است.

این مسئول ادامه داد: در دوران دفاع مقدس سهمی را در جبهه‌های جنوب و غرب کشور به صورت مداوم و مستمر در قالب بسیج داشتیم به همین خاطر یاد آن روزها می‌تواند برای دفاع از نظام و خدمت بهتر و خدمت‌رسانی به مردم الگویی مطلوب برای مسئولین باشد.

باقری ادامه داد: ما مدیون خون شهدایی هستیم که امروز این جایگاه را برای خدمت به مردم عزیز در اختیار هم لباسانی قرار داده که بتوانیم دین‌مان را به شهدا ادا کنیم.

این مسئول خدمت در نیروی انتظامی را نوعی دفاع مقدس دانست و افزود: نیروهای انتظامی در کنار همه نیروهای نظامی و انتظامی برای مرزبانی از کشور عزیزمان دین‌مان را ادا می‌کنیم.

وی به نقش نیروی انتظامی در التهاب اخیر در بعضی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با حضور گسترده و همدلی این مسئله را مدیریت و مهار کرد و اگر نبود این حضور، شاید شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد که این مهم در برگرفته از فرمان مقام معظم رهبری است که در حقیقت نیروهای مسلح در کنار هم برای دفاع از نظام مقدس چه در جبهه رزم و چه در جبهه اقتصادی گام‌ برداریم تا بتوانیم زمینه‌ای را در جهت رشد اقتصادی مهیا کنیم.

این مسئول ادامه داد: در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، نوشهر و عباس آباد درگیر بعضی از موضوعاتی بود که در حقیقت بعضی از فرصت‌طلبان برای جبران ایده‌های پلیدشان شرایط و فضایی را برای رسیدن به اهداف شوم‌شان ایجاد می‌کردند که الحمدلله با تدبیر بسیار خوب مسئولین کشور در کوتاهترین زمان برخورد شد و فضای بسیار خوبی برای همه هم استانی‌های عزیزمان مهیا شد که در سلامت کامل به کارهای روزمره برسند.

باقری افزود: همچنین ریزش باران چند روز اخیر در شهرهای استان باعث شد که در برخی معابر آبگرفتگی ایجاد شد که با حضور دستگاههای خدماتی شرایطی مهیا شد که مشکلی برای شهروندان پیش نیامد.

وی گفت: ریزش برف باعث انسداد جاده‌های مواصلاتی مثل فیروزکوه شد و بالغ بر 200 خوردو دچار مشکل شدند که با حضور به موقع نیروهای راهداری این مشکل نیز حل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار