امیر صباحی‌فرد:

دشمنان را پشیمان می‌کنیم/ به همه اهداف رزمایش دست یافتیم

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه اگر دشمن خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله هم دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم، گفت: توانستیم هر هدفی که وارد آسمان منطقه رزمایش شد را مقتدرانه منهدم کنیم و اجازه برگشت به آنها ندهیم.
کد خبر: ۳۷۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 22November 2019

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرحله نهایی رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 98، اظهار داشت: همانگونه که در این رزمایش توانستیم با موفقیت به اهداف‌مان دست پیدا کنیم، اگر دشمن هم خیالی به سرش زد ما در میدان مقابله هم دشمنان را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

وی افزود: دشمنان نیز خود می‌دانند که ورودشان به فضای جمهوری اسلامی ایران بر عهده خودشان است اما خروج شان قطعا با آنها نخواهد بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه همانطور که قبل از رزمایش قول داده بودیم توانستیم بر اهداف سخت در نظر گرفته شده در این رزمایش فائق آییم، تصریح کرد: به همه اهداف این رزمایش دست یافتیم و توانستیم هر هدفی که وارد آسمان منطقه رزمایش شد را مقتدرانه منهدم کنیم و اجازه برگشت به آنها ندهیم.

امیر صباحی فرد در پایان گفت: هر هدف و پهپادی که وارد منطقه رزمایش شد، با هوشیاری و آتش سامانه‌های پدافندی، لاشه آن بر روی زمین باقی مانده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار