امام جمعه موقت اهرم:

طرح افزایش قیمت بنزین باید به‌صورت صحیح اجرا می‌شد

حجت‌الاسلام «اصغر صفری» افزایش یک‌باره قیمت بنزین در کشور را باعث ایجاد مشکلات و نگرانی‌هایی برای عموم مردم عنوان کرد و گفت: طرح افزایش قیمت بنزین باید به‌صورت صحیح در کشور اجرا می‌شد و نیاز به مقدمات داشت.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ - 22November 2019

مردم حسابشان با آشوب گران جدا است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «اصغر صفری» امام جمعه شهر «اهرم»، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج تمام اصول اخلاقی و ایمانی دارد، اظهار داشت: اصول اساسی انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از بسیج است.

وی با بیان این‌که سهمیه‌بندی سوخت و بالا رفتن قیمت بنزین یک امر لازم بود که همه کارشناسان و اقتصاددانان و عموم مردم به آن اذعان داشتند، افزود: قیمت سوخت در کشور ما نسبت به همه کشورهای جهان ارزان‌تر است.

صفری، افزایش یک‌باره قیمت بنزین در کشور را باعث ایجاد مشکلات و نگرانی‌هایی برای عموم مردم عنوان کرد و گفت: طرح افزایش قیمت بنزین باید به‌صورت صحیح در کشور اجرا می‌شد و نیاز به مقدمات داشت که دولت می‌توانست از ابتدای تشکیل شروع به کارش، به‌صورت پلکانی آن را افزایش دهد که در آن صورت، هیچ فشاری متوجه مردم نبود و اگر به آن صورت اجرا می‌شد، حوادث اخیر  روی نمی‌داد؛ کما اینکه قبلا هم افزایش قیمت بنزین به صورت پلکانی داشتیم که شاهد این تنش‌ها نبودیم.

امام جمعه موقت اهرم تصریح کرد: بحث گرانی بنزین نیاز به مقدماتی و اجرای اموری دارد که که نباید یک‌باره به جامعه شوک وارد کرد و عدم شفاف‌سازی و عدم صداقت با مردم یک بی‌تدبیری است که دولت انجام داد و باعث این اتفاقات شد.

صفری با بیان اینکه مردم با طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت‌بنزین مشکلی ندارند، هرچند در مورد نحوه اطلاع‌رسانی و شیوه اجرا اعتراض دارند، گفت: باید هوشیار باشیم که شرایط کنونی با سال ۸۸ و ۹۶ بسیار متفاوت است؛ همان‌گونه که بارها رهبر انقلاب اسلامی هشدار دادند که مراقب فتنه و آشوب دشمن باشید، آن‌ها برای سال ۹۸ برنامه‌ریزی کردند.

وی گفت: مردم که زیر فشار گرانی نسبت به اثرات تورمی اجرای سهمیه‌بندی در موقع نامناسب آن نگران بودند، این به‌حق بود و حساب‌شان با آشوب‌گران جداست.

امام جمعه موقت اهرم ادامه داد: کسانی که هدف‌شان به هم ریختن و تخریب ناامنی و رفاه مردم بود، مخالف اسلام و ایرانند و با اصل موجودیت اسلام و انقلاب اسلامی دعوا دارند. به‌طور قطع صف مردم با آن‌ها جداست و دشمن می‌خواهد با پنهان شدن در پشت مطالبات به‌حق مردم، فشار حداکثری و شکست خارج را به داخل وارد کند.

وی افزود: قیام مردم غیور و ولایی سراسر کشور برای لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از امنیت و اقتدار، بار دیگر نقشه‌های شوم دشمن دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها