امام جمعه دلوار:

دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاها برنامه مدون داشته باشد

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: دولت باید برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها، با یک برنامه مدون و منظم و مستمر، اقدام کند و مجلس و قوه قضائیه نیز از طریق مجاری و ابزارهای نظارتی که در اختیار دارند، بر روند اجرای این طرح نظارت کنند.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ - 22November 2019

تفکر بسیجی در همه نقاط جهان اسلام سایه گسترده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه شهر «دلوار»، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به فرارسیدن هفته پربرکت بسیج، اظهار داشت: تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی، تفکری فراسازمانی و فرامرزی است که امروز به برکت این تفکر، شجره طیبه مقاومت اسلامی در همه نقاط منطقه و جهان اسلام سایه گسترده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و بسیج در جهان معاصر مرهون امام راحل (ره) است، گفت: خدامحوری و اخلاص در عمل‌، حضور در تمامی میدان‌های سخت‌، حفظ تفکر ارزشی شهادت‌طلبی و حضور با اراده و پیشرو در میدان‌های سخت، از ویژگی بسیج و بسیجیان از دیدگاه رهبر عزیز انقلاب اسلامی است.

زاهدوست با اشاره به اینکه اصل موضوع هدفمندی یارانه‌ها، مورد تاکید اغلب کارشناسان و ضرورت کشور است، افزود: دولت، سالانه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان پرداخت می‌کند که ۶۰۰ هزار میلیارد میلیارد تومان آن، مربوط به یارانه پنهان انرژی است.

امام جمعه شهر دلوار تصریح کرد: انتظار می‌رفت که دولت، با فراهم کردن بیشتر زیرساخت‌ها و اعلام پیش از اقدام و اقناع افکار عمومی و با یک بسته مناسب فرهنگ‌سازی، اقدامات خود را سامان می‌داد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به جای تهیه طرح سه‌فوریتی و دو فوریتی و برخی استعفاهای نابه‌هنگام، باید با تدابیر مناسب‌تر درباره چگونگی اجرای طرح و افزایش نظارت برای تداوم آن در فرصت مناسب اقدام کنند، اظهار داشت: دولت، باید برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها، با یک برنامه مدون و منظم و مستمر اقدام کند و مجلس و قوه قضائیه از طریق مجاری و ابزارهای نظارتی که در اختیار دارند، بر روند اجرای این طرح نظارت کنند.

زاهدوست با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی راهگشا و بن‌بست شکن بود، اظهار داشت: سخنان راهبردی رهبر انقلاب اسلامی در معطل نکردن کشور به امید وعده‌های پوچ اروپا، توجه عملی و دوچندان به رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار و در یک کلام اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، باید مورد اهتمام عملی قرار گیرد. 

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: همه مسئولان در همه قوا و نهادها و ارگان‌ها، در این شرایط سخت و دشوار اقتصادی باید قدر این مردم صبور، نجیب و انقلابی و قدر فرصت خدمت بی‌منت به این مردم را که شایسته بهترین خدمت‌ها هستند بدانند و با ساده‌زیستی و پاکدستی، دل این مردم شریف و بی‌نظیر را که چهل سال است پای آرمانهای انقلاب و ولایت ایستاده‌اند، بیش از پیش شاد و خرسند کنند. 

وی افزود: از قوه قضاییه می‌خواهیم عناصر اصلی و فرعی که در این اغتشاشات این همه خسارات مالی و جانی را به کشور وارد آوردند در اسرع وقت به مجازات متناسب با جرم‌شان برساند. 

امام جمعه دلوار بیان کرد: اگر رهبر انقلاب اسلامی در این شرایط مخالفت صریح با طرح مزبور اعلام می‌کردند و دستور توقف آن را می‌دادند، جریان رسانه‌ای استکبار و حاکمیت دوگانه در کشور القاء می‌کرد و در آن می‌دمید که مواضع ایشان به ضرر کشور و نظام اسلامی بود. 

وی ادامه داد: مسیر صواب و حکمت‌آمیز، همان بود که رهبر انقلاب اسلامی انتخاب کردند؛ یعنی برابر با نظر سران قوا و ضرورت کشور با اصل طرح موافقت کردند و جزئیات را به نظرات کارشناسان محول کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار