فرمانده سپاه «کربلا» مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نحوه اعلام سهمیه‌بندی جدید بنزین با بی‌تدبیری همراه بود

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: در تصمیم مجریان در خصوص نحوه اعلام سهمیه‌بندی جدید بنزین، بی‌تدبیری کامل دیده شد و برای مردم حق سوال و اعتراض وجود دارد؛ ولی باید مراقب باشیم که اقدامات ما موجب سوءاستفاده دشمنان و بیگانگان نشود.
کد خبر: ۳۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ - 22November 2019

امنیت خط قرمز ماست / برخورد جدی و قانونی با اغتشاشگران انجام خواهد شدسردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران، در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، اظهار داشت: فعاليت بسیج محدود به یک هفته نیست و در طول سال فعالیت‌هایی از جمله بزرگداشت شهدا، تامین امنیت در قالب گشت‌های رضویون، تمرینات و آموزش‌های نظامی و رزمایش، فعالیت در موضوع اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی، برگزاری اردوها به‌ویژه راهیان‌ نور دانش‌آموزی و اردوهای جهادی صورت می‌گیرد.

وی که در  غرفه خبرگزاری دفاع مقدس واقع در نمایشگاه مطبوعات استان مازندران حضور پیدا کرده بود، افزود: در هفته بسیج این فعالیت‌ها با شور و حال بیشتر و به‌صورت تجمیعی برگزار می‌شود و امسال بیش از ٩ هزار برنامه در قالب بیش از ١٩٠٠ عنوان در هفته بسیج در حال برگزاری‌ست که برنامه شاخص ما در روز ۵ آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: در تصمیم مجریان در خصوص اعلام سهمیه‌بندی جدید بنزین با نرخ‌های جدید، بی‌تدبیری کامل دیده شد و برای مردم حق سوال و اعتراض وجود دارد؛ ولی باید مراقب باشیم اقدامات ما موجب سوءاستفاده دشمنان و بیگانگان نشود.

بابایی گفت: دشمنان که از قبل طرح‌ریزی خاص خود را داشتند، با سوءاستفاده از اعتراض، به جای مردم جنایاتی در این‌جا انجام دادند که در سوریه، لبنان و عراق انجام دادند و مدافعان امنیت را وحشیانه به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد: امنیت خط قرمز ماست و هیچ دلیلی برای خدشه‌دار کردن امنیت پذیرفته نیست و برخورد جدی و قانونی با اغتشاش‌گران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار