حداد عادل:

«مردم» دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آراء مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مردم، دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند لذا در اینکه ما مجلسی متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست.
کد خبر: ۳۷۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ - 23November 2019

مردم دولت و مجلس کار آمدتری می خواهند/ راهبردهای ائتلاف تعیین شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حدادعادل در نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به اقتدار ملت ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه دشواری‌های درونی و بیرونی قوام و تداوم دارد و راه و مسیر خود را به‌راحتی طی می‌کند و آثار اقتدار ملت ایران در داخل و منطقه مشهود است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به شرارت آمریکا در مواجهه با ملت ایران افزود: تحریم‌های ۴۰ ساله و چند ساله اخیر علیه هر کشوری بود، شش ماهه سقوط می‌کرد اما ملت ایران محکم و با اقتدار در مسیر شکوفایی آرمان‌های الهی انقلاب ایستاده‌اند و ما هر چقدر جلوتر می‌رویم دشمنی آمریکا بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به طرح سهمیه‌بندی بنزین و نا آرامی‌های اخیر اظهار داشت: اگر دولت هوشمندانه عمل می‌کرد خسارات کمتری وارد می‌شد، اما دست‌های آشوب و طراحی بیگانه طوری بود که می‌خواستند همان آشوبی که در عراق و لبنان به وجود آوردند در ایران هم تکرار کنند؛ اما با هوشیاری ملت و اقتدار نظام ظرف دو روز توطئه‌های اشرار جمع شد.

حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به‌ زودی یک آزمون نرم سیاسی داریم و آن انتخابات است. انتخابات نوعی قدرت‌نمایی مردم است و هر نتیجه‌ای که گرفته شود در داخل و خارج روی آن تفسیر گذاشته می‌شود. ما در این انتخابات باید در مسیر اقتدار مردم و نظام حرکت کنیم.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر در مورد مقبولیت دولت و مجلس گفت: آرای مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که مردم دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند؛ لذا در اینکه ما مجلس متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار