فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد:

کتاب شهدای «زیلایی» رونمایی می‌شود

«علی محمدی» از رونمایی کتاب شهدای «زیلایی» در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 23November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی محمدی» فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در استان پیش‌بینی‌ شده که برگزاری یادواره شهدای منطقه عشایری «زیلایی» و رونمایی از کتاب شهدای «زیلایی» از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: یادواره 72 شهید منطقه محروم و عشایری زیلایی به مناسبت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

محمدی همچنین از افتتاح یادمان شهدای گمنام مارگون در هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: 58 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد نیز در مناطق عشایری در حال احداث است که چند مورد از آنها را در هفته بسیج افتتاح می‌کنیم.

وی غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حضور در نماز جمعه و بیان دستاوردهای بسیج پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج امسال عنوان کرد.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از گردهمایی بزرگ بسیجیان در روز پنج آذر خبر داد و گفت: در این روز با تجمع اقشار مختلف به‌ویژه عشایر، روز بسیج در استان گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار