قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

با روحیه جهادی و حل مشکلات مردم این انقلاب به سرانجام می‌رسد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هرگز تکیه به غرب مشکل ما را حل نمی‌کند، تنها با ایمان، اراده، روحیه جهادی و حل مشکلات مردم می‌توانیم این انقلاب را به حاکمیت جهانی حضرت حجت متصل کنیم.
کد خبر: ۳۷۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 23November 2019

با روحیه جهادی و حل مشکلات مردم این انقلاب به سرانجام می رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم راهپیمایی لبیک یا خامنه ای در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در جمع مردم بیرجند اظهار داشت: ما سه دشمن داریم دشمنان دین، دشمنانی که به دنبال منافع ملی ما هستند و منافقین که در میان مردم هستند و مدعی اسلام هستند ولی به ضرر اسلام کار می کنند.

وی افزود: استکبار جهانی و نوکران آنها در منطقه از جمله عربستان صعودی و ستون پنجم منافقین در داخل همه قصد توطئه داشتند ولی امام جامعه در پیام 26 آبان با هوشیاری مردم را نسبت به نقشه آنها بیدار کرند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در پیام 26 آبان به زیبایی رهبر معظم انقلاب روشن کردند که آنچه در کف خیابان می گذرد نقشه استکبار جهانی و اشرار است.

نوفرستی با بیان اینکه نقش مسئولین در نظام اسلامی خدمتگزاران جامعه است، تصریح کرد: مسئولان باید مدیرت درست  نگذارند که دشمن امیدوار شود، آنها در طول این پنج سال باید طوری مدیریت می کردند که شوکی به جامعه وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: چرا جوری رفتار بکنیم که دشمن بتواند در کف خیابان های نظام اسلامی نقشه های خودش را پیاده کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مقاومت و بسیج جهان اسلام با حضور مردم در اربعین به نمایش گذاشته شده است، گفت: یک جریانی در زیر خیمه امام حسین (ع) در حال شکل گیری است که همین دشمن را ناامید کرده است.

نوفرستی گفت: دشمن در عراق و لبنان توطئه کرد و برای ما هم توطئه و نقشه ها دارد، به خاطر همین امر است که همه ما تکلیف داریم با قوت و با روحیه ولایی  و روحیه جهادی به وظایف خود برای حفظ این کشور و نظام خدمت کنیم.

وی گفت: مدیران کشور چه مجلس، چه قوه قضائیه، چه نیروهای اجرایی و همه نهادها مخاطب پیام رهبر معظم انقلاب هستند و همه در این نظام تکلیف داریم به ویژه مسئولان دولتی که امانت در دست آنها است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: رسالت ما رسالت بزرگی است، ائمه اطهار علمای دین در طول تاریخ غیبت امام عصر(عج) فرصتی را برای ما فراهم کردند و امروز دیگران که در بیرون مرزها هستند اما روحیه ایمان و بسیجی دارند امیدشان به من و شماست و ما الگوی آنها هستیم.  

نوفرستی با بیان اینکه در پیام رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم خطاب به مسئولین نظام آمده است که  باید به مردم اعتماد کنید، گفت: تکیه به داخل و جوانان یکی از مسائل مهم است، ما چگونه می توانیم با تکیه به دشمنان قسم خورده که هرچه از دست شان بر می آمده است علیه ما کرده اند پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: هرگز تکیه به غرب مشکل ما را حل نمی کند، تنها با ایمان، اراده، روحیه جهادی و حل مشکلات مردم می توانیم این انقلاب را به حاکمیت جهانی حضرت حجت متصل کنیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  تصریح کرد: وقتی مردم با بصیرت و ایمان و آگاهی به میدان می آیند توطئه دشمن خنثی می شود.

نوفرستی با بیا اینکه استان ما در آن شرایط ناآرامی در برخی شهرها وضعیت سفید داشت، گفت: آنچه باعث شد ما در این استان مشکلات امنیتی نداشته باشیم قطعا بصیرت و ولایت مداری و ایمان مردم بوده است، ضمن اینکه نیروهای نظامی، سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی به زیبایی با کمال اتحاد و انسجام در موقعیتی که باید اقدام می کردند به درستی اقدام کردند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار