ستاری:

توسعه یک امر درون‌زا است و با ارتقاء و تفکر پیشرفت اتفاق می‌افتد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه توسعه یک امر درون‌زا است، گفت: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که یک شهرستان تصمیم به ارتقاء و تفکر پیشرفت داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ - 23November 2019

توسعه یک امر درون‌زا است و با ارتقاء و تفکر پیشرفت اتفاق می‌افتدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در آئین انعقاد قرارداد همکاری پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با بیان اینکه توسعه یک امر درون‌زا است، اظهار داشت: توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که یک شهرستان تصمیم به ارتقاء و تفکر پیشرفت داشته باشد.

ستاری افزود: توسعه هر استان و شهرستانی نیروی انسانی آن است تا آنها بتوانند خلاقیت‌های خود را برای پیشرفت و آبادانی بکارگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه در بحث همکاری دانشگاه آزاد قائمشهر با پارک علم و فن آوری هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد، گفت: محدودیت زمانی اتفاق می‌افتد که ما به نتیجه مهمی نرسیم، در دانشگاه آزاد قائمشهر ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند که باید در بحث‌های مختلف از این ظرفیت ها استفاده کرد.

دانشگاه آزاد قائمشهر به دلیل استفاده از امکانات دولتی با پارک علم و فناوری قرارداد بسته است تا شرکت‌هایی که در این دانشگاه مستقر هستند بتوانند با استفاده از مقررات پارک علم و فن آوری، از امکانات و تسهیلات دولتی آنها استفاده کنند.

وی گفت: شرکت‌های ما می‌توانند در همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه کشاورزی، صنایع خلاق روستائی و نساجی به فعالیت بپردازند.

در راستای همکاری با پارک علم و فن آوری مازندران، دانشگاه آزاد قائمشهر می‌تواند یک ساختمان یکهزار متری و چهار هزار متر زمین در سیمرغ، یک مجتمع سه هزار متری با همه زیرساخت‌ها و یک زمین یکهزار متری برای کارخانه در اختیار قرار دهد تا آنها در بحث تجهیزات به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار