سردار یزدی:

حضور بانوان فعال بسیجی یکی از عوامل تأمین امنیت کشور است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: اگر امروز در برقراری امنیت موفق هستیم و دشمنان‌مان مستأصل شده‌اند، بخشی از آن به‌واسطه حضور بانوان فعال بسیجی است.
کد خبر: ۳۷۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 24November 2019

حضور بانوان فعال بسیجی یکی از عوامل تأمین امنیت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز در تجمع چهار هزار نفری بانوان بسیجی که در تالار اجتماعات وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب، دختران و مادران در نظام اسلامی به دنبال نشان دادن چهره‌ای فرهیخته و فعال از خود در عرصه‌های مختلف ازجمله حوزه اجتماعی هستند.

وی افزود: بانوان کشورمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی حضور دارند و علاوه بر اینکه در خانه و محل کار در تلاش هستند، در عرصه سیاسی نیز در مقابل کسانی که به دنبال مخدوش کردن چهره زنان هستند، چهره‌ای فرهیخته از خود به نمایش گذاشته‌اند.

سردار یزدی ادامه داد: امروز اگر در برقراری امنیت موفق هستیم و دشمنان را مستأصل کرده‌ایم، بخشی از آن به واسطه حضور بانوان فعال بسیجی است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه این حضور نماد حضور بانوان فعال است، گفت: امروز دنیا به این حضور فعال بانوان بسیجی چشم دوخته و به برکت حضورشان، نظریه وجود محدودیت برای فعالیت بانوان باحجاب، باطل شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار