هاشمی در پاسخ به دفاع‌پرس:

حمل و نقل عمومی از مهمترین اولویت‌های شورای شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از اولویت‌های مهم شورای شهر و شهرداری، افزایش وسایل نقلیه عمومی است.
کد خبر: ۳۷۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 24November 2019

حمل و نقل عمومی مهمترین اولویت شورای شهر/ امضا خرید هزار واگن قطار امضا شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در حاشیه صد و هفتاد و هشتمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی امروزِ اعضای شورای شهر با شهردار تهران اظهار داشت: در این جلسه درباره برنامه عملیاتی اولویت‌محور و تحقق‌پذیر برای دو سال باقی‌مانده کار شورا مبنی بر برنامه سوم بحث و گفت‌وگو شد.

وی ادامه داد: موضوع برنامه عملیاتی اولویت‌محور و تحقق‌پذیر هم‌اکنون در اولویت شورا قرار دارد و بودجه سالیانه طبق این موضوع بسته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر اینکه با توجه به افزایش قیمت بنزین و استقبال شهروندان از وسایل نقلیه عمومی، شهرداری و شورای شهر چه برنامه‌ای برای افزایش وسایل نقلیه عمومی دارند، گفت: یکی از اولویت‌های مهم شورای شهر و شهرداری، افزایش وسایل نقلیه عمومی است.

هاشمی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته در دولت، دو مصوبه بسیار مناسب درباره حمل و نقل عمومی ارائه شده و در شورای اقتصاد به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: دولت در سال ۹۶ مصوبه‌ای را به تصویب رساند که طبق آن باید هزار واگن قطار برای شهر تهران خریداری شود؛ خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، قرارداد این موضوع به امضا رسیده است، اما به دلیل تحریم‌ها با کندی اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: فردا جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت تا درباره حمل و نقل عمومی تهران و کلان‌شهر‌ها صحبت شود.

هاشمی با بیان اینکه در شورای اقتصاد در سال ۹۷ مصوب شد که ۱۹ هزار اتوبوس برای سراسر کشور خریداری شود، افزود: از این تعداد بین سه هزار الی پنج هزار اتوبوس به تهران اختصاص خواهد یافت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره میزان خسارات وارده به اموال عمومی در پی اغتشاشات تهران گفت: این موضوع امروز در جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران مطرح و مصوب شد که شهرداری تهران گزارشی درباره خسارت‌های وارد شده به شهر تهران تهیه و به شورای شهر ارائه کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار