عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«فردا» مردم به بدخواهان داخلی و خارجی نشان می‌دهند که حساب‌شان از آشوبگران جداست

محمدعلی پورمختار گفت: مردم در راهپیمایی عظیم فردا هم به بدخواهان و معاندان داخلی و هم به دشمنان خارجی نظام و انقلاب اسلامی کشورمان، نشان خواهند داد که حساب‌شان از آشوبگران جداست.
کد خبر: ۳۷۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 24November 2019

///محمدعلی پورمختار عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه مردم با تمام نارضایتی‌هایی که نسبت به وضعیت معیشتی‌شان دارند، کارهای خرابکارانه اغتشاشگران را تحمل نمی‌کنند، اظهار داشت: مردم در راهپیمایی عظیم فردا هم به بدخواهان و معاندان داخلی و هم به دشمنان خارجی نظام و انقلاب اسلامی کشورمان نشان خواهند داد که حسابشان از آشوبگران جداست.

این مقام مسوول با توجه به این نکته که تخریب اموال عمومی به هبچ عنوان در مخیره ملت ما نم‌ی‌گنجد، افزود: دشمنان و عناصر ضد انقلاب در این چند روز اخیر تلاش زیادی کردند تا اعتراضات مردم را به نفع خودشان تمام کنند و با استفاده از اعتراضات مردمی به کشور آسیب برساند؛ لذا خواهان سیاه‌نمایی اعلام برائت مردم از انقلاب اسلامی بودند که هوشمندی و بصیرت مردم پروژه دشمنان را متحمل شکست کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با استناد به قانون اساسی، اعتراض در قالب راهپیمایی مسالمت‌آمیز را حق مردم دانست و گفت: تجمع‌های آرامی که مردم صرفا خواسته‌هایشان را از این طریق مطرح می‌کنند و صدایشان را به گوش مسوولان می‌رسانند، تضادی با قانون ندارد؛ لذا آن چیزی که سبب می‌شود صدای به حق مردم به گوش مسوولان نرسد و گله‌مندی مردم به حاشیه کشانده شود، حضور و فعالیت‌های از پیش طراحی شده اغتشاشگران است.

پورمختار با تاکید بر اینکه بدون شک اغتشاگران از مثلث غربی، عبری و عبری حمایت و پشتیبانی شده بودند، گفت: در حقیقت اعتراضاتی که منجر به تخریب اموال عمومی و دولتی شود، در قانون ما جایگاهی ندارد؛ لذا مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی فردا از دشمنان داخلی و خارجی که هدفی جز نابودی امنیت کشورمان را نداشتند، اعلام برائت و انزجار خواهند کرد.

پورمختار گفت: حضور مردم بیانگر این است که راه‌شان از کسانی که با نظام ضدیت دارند و با رفتار خشونت‌آمیز، امنیت جامعه را به خطر انداخته‌اند، جدا است و در حقیقت راهپیمایی عظیم مردم نشانگر حمایت از اصل نظام، انقلاب اسلامی و امنیت پایدار در کشور است. مردم ما علی‌رغم تمام مشکلاتی که دارند می‌خواهند نظام و انقلاب‌شان حفظ شود و شاهد درگیری‌ها و تنش‌های مختلف در کشورشان نباشند. 

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار