مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

حاکمیت جهانی اسلام با تقویت بسیج محقق خواهد شد

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» وجود بسیج را یکی از دلایل بغض­ نظام سلطه نسبت به انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاکمیت حکومت جهانی اسلام با تقویت بسیج، ثبات قدم در مسیر تداوم انقلاب و با تکیه بر تفکر بسیجی و حضور مؤثر در عرصه­‌های مختلف محقق خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 24November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، به مناسبت هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان شهرستان «جغتای» با عنوان «شکوه اقتدار و مقاومت» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) در پنجم آذر 1358 سخن تاریخی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین بیان فرمودند که برکات آن در بستر زمان تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: امروز 40 سال از آن روز می­‌گذرد. بسیج در ایران اسلامی شکل گرفته و آحاد امت حزب الله بسیجی شدند و این تشکل مردمی در عرصه‌­های مختلف فعالیت دارد.

این مسئوول خاطر نشان کرد: بی تفاوت نبودن نسبت به انقلاب و ارزش‌­های انقلابی، گوش به فرمان ولایت بودن، پویایی و حضور در میدان­‌های مختلف از ویژگی­‌های شاخص بسیج است.

یوسفعلی­‌زاده تصریح کرد: در طول 40 سالی که بر انقلاب اسلامی و عمر پر برکت بسیج گذشته، هر آنچه آمریکا و ایادی آن خواستند محقق نشد و هر چه موافقین نظام مقدس جمهوری اسلامی در جغرافیای جهان اسلام و جهان خواسته‌­اند به اذن­‌الله و مدد اولیاء خدا، عملی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: 40 سال است که آمریکا و هم­پیمانانش آرزوی سقوط جمهوری اسلامی را دارند اما این ناقوس مرگ آنها است که به صدا در آمده است.

یوسفعلی­‌زاده ادامه داد: بسیج باطل­‌السحر طلسم دشمن، فرمول دفاع همه جانبه، ارتش شکست‌­ناپذیر جهان اسلام و پشتوانه انقلاب اسلامی است. دلیل ناکامی دشمن این است که بسیج پای ارزش‌­ها و داشته­‌های ارزشی ایستاده است؛ بر همین اساس بسیجیان باید در مسیر تداوم انقلاب اسلامی و رویارویی با نظام سلطه دچار تزلزل نشوند.

این مسئوول عنوان کرد: بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست و همه گروه­‌های اجتماعی عضو بسیج هستند. در بسیج احزاب و اقوام رنگ می‌­بازند و همه بسیجی و سرباز ولایت می­‌شوند.

وی با بیان اینکه باید بسیج در سایه اتحاد و همدلی برای دفاع از انقلاب اسلامی تلاش کند، خاطر نشان کرد: راه امام خمینی(ره) و شهدا امتداد دارد. امتی که امام را تنها نگذارد قطعاً پیروز است و اگر دست از پشتیبانی از ولایت بردارند دوباره باید شاهد بازگشت مستکبرین و تسلط آن بر کشور خود باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: ایران اسلامی به عنوان یک کشور مستقل، پیشرفت­‌های بسیاری را در حوزه­‌های مختلف در کارنامه خود دارد و همین امر باعث شده تا الگویی برای مردم مسلمان منطقه باشد. امروز موج اسلام‌خواهی و جبهه مقاومت که به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا ایجاد شده برق چشم دشمنان را گرفته و تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه، علت عداوت آنها با انقلاب اسلامی شده است.  

یوسفعلی‌­زاده در پایان گفت: یکی از دلایل بغض­ نظام سلطه نسبت به انقلاب اسلامی، وجود بسیج است. امیدواریم روزی فرا برسد که بسیجیان در رکاب منجی عالم بشریت کاخ ستمگران را ویران کنند و حکومت جهانی اسلام بر پا شود. این مهم با تقویت بسیج، ثبات قدم در مسیر تداوم انقلاب با تکیه بر تفکر بسیجی و حضور مؤثر در عرصه­‌های مختلف محقق خواهد شد.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار