عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیام مردم در راهپیمایی فردا؛ بی‌اثری تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: حضور گسترده مردم سراسر کشور در روز‌های اخیر در راهپیمایی‌ها و به خصوص شرکت باشکوه مردم تهران در راهپیمایی فردا حامل پیام مهم و بزرگی برای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود، پیامی که از بی‌اثری تحریم و تهدیدات غربی‌ها بر کشور ما خبر می‌دهد.
کد خبر: ۳۷۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 24November 2019

///حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت عاشورا و یک انقلاب مردمی است، اظهار داشت: از بدو سرنگونی رژیم شاهنشاهی که نوکر و جیره‌خوار استکبار بود، مردم ولایی و انقلابی ما هرگاه نظام و انقلاب اسلامی را مورد تهدید و آسیب دیدند، به میدان آمدند و فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه ناآرامی‌های اخیر یکی از فتنه‌انگیزی‌های غیرقابل انکار دشمنان بود، افزود: قطعا هیچ کدام از اهداف ضد ایرانی غربی‌ها محقق نخواهد شد؛‌ چراکه مردم ما مطیع و گوش به فرمان رهبری هستند که تدابیر و اندیشه‌هایش همواره علت اصلی ناکامی و یاس دشمنان است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که تا مادامی مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند، هیچ خطری انقلاب اسلامی را تهدید نمی‌کند، گفت: تمام تلاش حامیان آشوبگران در کشورمان این است که در جوامع بین‌المللی به گونه‌ای القاء کنند که مردم ایران از انقلاب اسلامی روی برگرداندند و در مقابل حاکمیت قرار گرفته‌اند؛ لذا راهپیمایی‌های حماسه‌آفرین مردم همواره نشان داده که ملت ایران متعهد به نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به تعدادی از بازداشت‌شدگان در جریان حوادث اخیر گفت: حضور سرکرده‌های تحت حمایت‌ سرویس‌های جاسوسی غرب در بین بازداشت‌شدگان حوادث اخیر نشان از اوج مداخله و کینه‌ورزی دشمنان با ملت و کشور ما دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای فراوانی تقدیم اسلام کرده‌اند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم سراسر کشور در روزهای اخیر در راهپیمایی‌ها و به خصوص شرکت باشکوه مردم تهران در راهپیمایی فردا حامل پیام مهم و بزرگی برای دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود، پیامی که از بی‌اثری تحریم و تهدیدات غربی‌ها بر کشور ما خبر می‌دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار