فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

بسیج پیروزی‌های بزرگی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است

سرهنگ «مجید سوری» گفت: هر جا نیاز بوده بسیج با کمترین امکاناتی که در اختیار دارد پیروزی‌های بزرگ برای انقلاب رقم زده و برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است.
کد خبر: ۳۷۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ - 24November 2019

بسیج پیروزی‌های بزرگی برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد امروز در دیدار فرمانده سپاه و بسیجیان شهرستان با امام‌ جمعه بروجرد، اظهار داشت: خصوصیات بسیج بسیار زیاد است و مهمترین ویژگی حاکم بر بسیج اخلاص در عمل بوده و همین اخلاص در عمل بوده که به کمک این سازمان آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: هر جا نیاز بوده بسیج با کمترین امکاناتی که در اختیار دارد پیروزی‌های بزرگ برای انقلاب رقم زده و برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزوده است.

سوری اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس، بسیج در روزهای اول جنگ با دست خالی می‌جنگید و به اعتراف دوست و دشمن در کنار سایر نیروهای مسلح افتخار آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی بسیج مردمی بودن، مردم‌یار و از بطن مردم بودن است، بیان داشت: خدمت بسیج در راستای اهداف مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر اقدامات خوبی توسط بسیج انجام شد که در ذهن مردم آن منطقه ماندگار خواهد شد.

سوری متذکر شد: ویژگی دیگری که در دل این ویژگی دوم نهفته بوده خدمت بی‌منت است؛ بسیج امروز بدون منت به مردم این مرزوبوم خدمت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار