حجت‌الاسلام ادیانی:

۱۸۲ لیدر آشوب‌ها را هدایت می‌کردند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: پس از بازجویی‌هایی که از اشرار انجام شد بخشی از آن‌ها با عربستان، منافقین، سلطنت‌طلبان ارتباط داشتند و ۱۸۲ لیدر با سازمان‌دهی و هدایت دشمن فعالیت می‌کردند.
کد خبر: ۳۷۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ - 24November 2019

۱۸۲ لیدر آشوب‌ها را هدایت می‌کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفا‌ع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در دیدار با آیت‌الله «علوی گرگانی» مرجع تقلید شیعیان که در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آشوب‌های اخیر نسبت به فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ متفاوت است و تعداد شهر‌هایی که شرارت کردند با شهر‌های دیگر متفاوت داشت.

وی افزود: شدت خشونت اشرار و برخورد فیزیکی آن‌ها جنگ تمام‌عیار امنیتی بود و در فتنه‌های قبل این سطح شدت را نداشتیم.

حجت السلام ادیانی با تأکید بر اینکه ناجا با اشراف اطلاعاتی کامل هرگز در آشوب‌های اخیر غافل نشد، ادامه داد: اگر تدبیر الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود دشمن به دنبال سوریه‌سازی و عراق‌سازی بود و شاهد کشوری مثل این دو کشور بودیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با آشوب‌گران به‌خوبی عمل کرد، گفت: اگر حضور مقتدرانه ناجا نبود خسارت‌ها بیش از این بود، تا ظهر یکشنبه ناجا به‌ تنهایی در صحنه بود و با توجه به فراگیری و وسعت درگیری‌ها از ظهر یکشنبه بسیج و سپاه وارد صحنه شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بابیان اینکه پنج استان درگیر آشوب بودند، عنوان کرد: آشوبی که در کشور انجام شد در مدت ۷۲ ساعت جمع شد که این موضوع نشان‌گر هوشیاری نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ 341

وی افزود: پس از بازجویی‌هایی که از اشرار انجام شد بخشی از آن‌ها با عربستان، منافقین، سلطنت‌طلبان ارتباط داشتند که در این ارتباط ۱۸۲ لیدر با سازمان‌دهی و هدایت دشمن فعالیت می‌کردند.

حجت الاسلام ادیانی با تأکید براینکه امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در آشوب‌های اخیر دو شهید را تقدیم امنیت کشور کرد، این نهاد مقدس هیچ‌گاه با اشرار و برهم زنندگان امنیت تعارف ندارد و تا جان ایستادگی می‌کند و خود را برای مردم می‌داند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار