مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

میثاق بسیجیان با ولایت ناگسستنی است/ بسیجیان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جدی بگیرند

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سعودی‌ها، منافقین و خاندان پهلوی این آرزو را باید به گور ببرند که بسیجیان دست از میثاق خود با ولایت بردارند، چون تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده است که رابطه بین امام و بسیجیان زلال‌ترین، مخلصانه‌ترین و ناب‌ترین رابطه است.
کد خبر: ۳۷۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ - 24November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان منطقه طلاب مشهد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی شامگاه یکشنبه در مسجد رضوی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه بسیج معجزه امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: اگر صفحات تاریخ زبان بگشاید تمام اجزای تاریخ شهادت خواهند داد که فرزندان خمینی کبیر با بصیرت، با غیرت و مردانه ایستادند.

وی افزود: بسیجیان از بن دندان معتقد، مطیع و در رکاب ولایت بودند. آنها مرگ را به سخره گرفتند و با نادیده گرفتن مشکلات، به زندگی رنگ جهاد دادند و با آن مانوس شدند و این منطق شکل گرفت.

این مسئول ادامه داد: بسیج با اینکه به گذشته خود افتخار می کند اما روزآمد است و آینده را رقم خواهد زد و فریب دشمنان را نخواهد خورد.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: امروز بسیج مستضعفان به کوری چشم دشمنان تکثیر شده است. چراغی که در ایران برافروخته شد و دشمنان چشم دیدنش را نداشتند به چلچراغ تبدیل شده و تفکر بسیجی در جهان اسلام حاکم شده است.

وی ادامه داد: ملت ایران از راهی که انتخاب کرده پشیمان نیست و این مسیر را همراه با شهیدان تا شهادت ادامه خواهد داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها، منافقین و خاندان پهلوی این آرزو را باید به گور ببرند که بسیجیان دست از میثاق خود با ولایت بردارند. این میثاق فصل الخطاب و تکلیف ما است. تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده است که رابطه بین امام و بسیجیان زلال ترین، پاکیزه ترین، مخلصانه ترین و ناب ترین رابطه است.

یوسفعلی‌زاده در ادامه سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به خوبی امضا شده و دستور کار ۴۰ سال آینده صادر شده است.

وی افزود: بسیجیان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جدی بگیرند. آن را مطالعه کنند و با درک عمیق، این بیانیه را عملیاتی کنند.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: اگر می خواهیم در ۴۰ سال دوم قدرتمندتر از ۴۰ سال اول باشیم و ابهت پوشالی آمریکا و همپیمانانش را بیش از پیش از بین ببریم باید به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عمل کنیم.

وی در پایان گفت: ۴۰ سال اول را پیروز بودیم برای موفقیت در ۴۰ سال دوم باید تلاش کنیم کاستی‌های موجود در گام اول انقلاب اسلامی را بر طرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها