مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران:

عامل حرکت‌های مقاومت اسلامی در منطقه حرکت و عمل بسیجی است

حجت‌الاسلام «عیسی رضایی» گفت: اگر امروز در سطح کشورهای منطقه به ویژه حرکت‌های مقاومت اسلامی توفیقاتی بدست آمده، عامل اصلی آن گسترش فرهنگ بسیج و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۳۷۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ - 25November 2019

علاج مشکلات کشورهای اسلامی، حرکت و عمل بسیجی استحجت‌الاسلام «عیسی رضایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت روحیه بسیج بوجود آمده است.

وی افزود: اگر چه قبل از انقلاب چیزی به نام بسیج نبود، اما انقلاب اسلامی بخاطر مردمی بودن این حرکت و گستردگی این فرهنگ و داوطلبانه بودن و از همه مهمتر جهت دادن این عوامل و مکتبی بودن این حرکت و انگیزه الهی داشتن این حرکت بود.

این مسئول ادامه داد: همه مجاهدین و همه حرکتهای مردمی با انگیزه الهی و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند.

رضایی با اشاره به سرنگونی رژیم طاغوت با حرکت بسیج مردمی، گفت: بسیج مردمی هم عامل ایجاد وحدت این انقلاب بود و هم در طول این 40 سال از خطرها حفظ کرده و هم برای آینده و سپردن این نظام و انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) با بسیج مردمی امکان‌پذیر خواهد بود.

این مسئول افزود: اگر امروز در سطح کشورهای منطقه به ویژه حرکت‌های مقاومت اسلامی توفیقاتی بدست آمده، عامل اصلی آن گسترش فرهنگ بسیج و فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است که از کشور و انقلاب ما به آنها سرایت کرده و علاج مشکلات کشورهای اسلامی حرکت و عمل بسیجی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار