حجت‌الاسلام موسوی مقدم:

بسیج به یک سرمایه بزرگ اجتماعی تبدیل شده است

قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه عملکرد بسیج در طول ۴۰ سال از تأسیس آن، نشان می‌دهد که این سازمان در جایگاه رفیعی قرار دارد، گفت: امروز بسیج به یک سرمایه بزرگ اجتماعی تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۷۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 25November 2019

بسیج به یک سرمایه بزرگ اجتماعی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رمضان موسوی مقدم» قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در آیین رونمایی از تولیدات فرهنگی و آثار هنری بسیج که صبح امروز در سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: اگر این‌گونه کار‌ها و فعالیت‌های ارزشی که امروز نمونه‌هایی از آن را مشاهده کردیم، توسعه یابد، قطعاً تأثیرات شگرفی را در فرهنگ و هنر ایجاد می‌کند.

وی افزود: امسال چهلمین سالگرد تأسیس بسیج است و عملکرد بسیج در این مدت نشان داده که این سازمان در جایگاه رفیعی قرار دارد.

قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه بسیج سرمایه ارزشمند ملت بزرگ ایران است که در قالب یک فرهنگ ایجاد شده است، عنوان کرد: بسیج عصاره سرمایه‌های پراکنده ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون است؛ که امروز به یک سرمایه بزرگ اجتماعی تبدیل شده است.

موسوی مقدم با اشاره به اینکه بسیج به صورت خودجوش از بطن جامعه اسلامی متولد شده و رشد کرده است، گفت: بسیج برخاسته از باور و ارزش‌های ملت بزرگ ایران است که در جریان تاریخ انقلاب اسلامی به پویایی رسیده است.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به مردم و از دل مردم به وجود آمده است، بیان کرد: آمار شهدای ما بیانگر عظمت بسیج است؛ چراکه بالغ بر ۸۳ درصد شهدای ما بسیجی بودند که از متن جامعه برخاستند و در برابر دشمنان ایستادند و تمامی موفقیت‌های امروز نیز مرهون همین عزیزان است.

قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما با تأکید بر اینکه در اسلام اصالت با اقتدار است، عنوان کرد: اگر مقتدر باشیم، جنگ و صلح در اختیار ما است. اسلام هیچ‌گاه آغازکننده هیچ جنگی نبوده و در واقع همواره در برابر تهاجم دشمنان دفاع کرده است؛ از این‌رو امروز بسیج نماد اقتدار و پشتوانه ملی اقتدار ما در برابر تهدیدات است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها