فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

گام دوم انقلاب اسلامی به جوانان ما نیاز دارد

سردار «مرتضی کشکولی» نیازهای جوانان در گام دوم انقلاب را عنوان کرد و گفت: توسعه علم و پژوهش، تعمیق معنویت و اخلاق، اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد در جامعه موارد مهمی هستند که جوانان باید سرلوحه امور قرار دهند.
کد خبر: ۳۷۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 25November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» در همایش استانی بزرگداشت روز بسیج دانشجویی که در سالن اجتماعات دانشکده بهداشت و پیراپزشکی گلدشت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در سایه هدایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عامل مهم هراس مستکبران است.

وی عنوان کرد: سلاح استراتژیک انقلاب در مقابل زورگویان دنیا پشتوانه مردمی و خاصه بسیج مردمی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تشریح بخشی از مستندات گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: انقلاب ما بعد از ۴۱ سال آمریکا را نه تنها از ایران بلکه از منطقه اخراج کرده است.

کشکولی ادامه داد: آمریکا در حال حاضر نه هژمونی و نه ائتلافی در منطقه دارد.

وی با اشاره به اقدامات ایثارگرانه بسیجیان در جریان بحران‌های سیل فروردین‌ گذشته در لرستان، تصریح کرد: امروز بسیج تبدیل به یک پدیده جهانی شده که کشورهای دیگر برای مقابله با بحران‌ها از آن الگوبرداری می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امید داشتن به آینده را نیاز اصلی مملکت در شرایط کنونی دانست و گفت: هرگونه یأس پراکنی و منفی‌بافی منجر به تفرقه بوده و برای ملت ما یک سم مهلک خواهد بود.

کشکولی نیازهای جوانان در گام دوم انقلاب را عنوان کرد و یادآور شد: توسعه علم و پژوهش، تعمیق معنویت و اخلاق، اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد در جامعه موارد مهمی هستند که جوانان باید سرلوحه امور قرار دهند.

وی همچنین با تأکید بر نقش مهم اردوهای جهادی برای جذب دانشجویان عدالت‌خواه، گفت: فضای دانشجویی باید عالمانه، دانش‌دوست بوده و ولایتمداری، بصیرت و دشمن‌شناسی مبتنی بر ایمان و اخلاص در آن موج بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار